Citrona skrev 2015-10-02 22:51:40 följande:
Jag är i vecka 30+1 och idag var jag inne på sjukhuset då min barnmorska ville att jag skulle kollas upp lite. Jag har haft en jobbig hosta i snart 2 veckor och när jag hostar kommer det ibland ett par droppar...
Enligt läkaren som undersökte mig var det inte fostervatten i alla fall, hon gjorde en gynundersökning samt ett snabbt litet UL som jag själv fick be om.
Skönt att veta att allt är bra.
Har även gjort sockerbelastning denna vecka pga min mammas diabetes men det visade inget, skönt.
Fler kring dessa veckor som märker av att sparkarna blir hårdare och mer som vändningar, knuffar och armbågande? ;)
Här är det med hårda sparkar och mycket kullerbyttor. Har knappast minskat på utrymme i min mage:) varit samma med de andra två, blir bara mer och mer ju närmare bf jag kommer. 31+6 idag.
Har med sd men inte två dagar i rad regelbundet det hade jag nog kollat upp.
Slutat jobba nu och hade tänkt försöka få ordning här hemma och höstrensa i trädgården innan det är dax:)
Men foglossning och 2 sjuka barn i två veckor nu tar ju knäcken på en så hoppas de blir friska och kan gå på fsk lite så jag kan vila och orka med barnen iaf.
3 v kvar till narkosbedömning så bebis får inte komma innan dess:(