• Anonym (MM)

Får man onanera på jobbet?

Tycker ni det är ok att man onanerar på jobbet, på en toalett då, inte så folk ser.

Tycker spontant det är ok för tjejer men inte för killar. Tjejer sölar ju inte ner men en kille kladdar ju ner. 

• Svar på tråden Får man onanera på jobbet?
  • Anonym (runk)

Jag brukar lukta runk typ en halvtimme efter jag runkat. Det sipprar ut några droppar kåtsaft/sperma efteråt. Så jag låter alltid bli att runka om jag ska iväg inom en timme, som på morgonen innan jobbet.

På jobbet har jag bara runkat några få ggr när jag varit så kåt att jag varit "tvungen".

Hur är ni andra, kvinnor? Luktar ni extra mycket fitta när ni är genomblöta?

• Pentra
    edwin47 skrev 2015-03-15 01:41:04 följande:
    Om inte mina anställda någon gång, inte hela tiden, knullade på jobbet, hade jag inte anställt rätt, aggressiva, drivna personligheter. Av båda könen.

Man blir inte aggressiv at att ha sex och orgasm. Tvärtom. Hälsosamt sex, och då speciellt själva orgasmen, har en sund, lugnande och balanserande inverkan på psyket, tankarna och kroppen. ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • jesper_78

Vi har inga sådana regler på jobbet vad jag läst. Men jag tycker inte det är okej under möten. Speciellt inte med kunder.

• Anonym (Nattskiftet)

Vem har inte dratt en handtralla på toan när det varit en stund kvar på pausen ;) 

• Anonym (road)
    Anonym (G) skrev 2015-03-05 17:31:47 följande:

Vad folk gör på toan har man väl dålig koll på om det nu inte luktar såklart. Men skulle inte vara så kul om ekonomikärringen bredvid började pilla på vifflan helt öppet.

HAHAHAHA jag dör! Skrattar så det nästan läcker ur "vifflan"!
  • Anonym (Storrunkarn)

vem har inte gått in på toa för att fördriva tiden då det har varit långtråigt på jobbet?
    det är bara låtsas som att man är jävligt risig i kistan

• Anonym (A)

Har onanerat på alla mina arbetsplatser jag haft.

Svar på tråden Får man onanera på jobbet?