• Anonym (MM)

Får man onanera på jobbet?

Tycker ni det är ok att man onanerar på jobbet, på en toalett då, inte så folk ser.

Tycker spontant det är ok för tjejer men inte för killar. Tjejer sölar ju inte ner men en kille kladdar ju ner. 

• Svar på tråden Får man onanera på jobbet?
  • Anonym (Ck)
    Anonym (f) skrev 2024-03-01 13:57:39 följande:

Är ganska säker på att min kollega gör det i slutet av varje natt vi jobbar ihop.

Vad har du gjort för retsamt under kvällarna för att han ska vilja göra det?
  • Anonym (Man bör inte)

Jag vet inte om man får, men man bör inte. Jag har gjort detta EN ENDA GÅNG, och blev då påkommen av en kollega. Dessutom en manlig kollega. Det är inte heller som i porrfilm att han frågar om han skall hjälpa till (Vilket jag i det här fallet eventuellt faktiskt inte hade haft något emot) utan det är ojojoj ursäkta och att han FLYR ut. Väldigt skämmigt för bägge parter.

• Anonym (Ck)
    Anonym (Man bör inte) skrev 2024-03-01 16:14:02 följande:

Jag vet inte om man får, men man bör inte. Jag har gjort detta EN ENDA GÅNG, och blev då påkommen av en kollega. Dessutom en manlig kollega. Det är inte heller som i porrfilm att han frågar om han skall hjälpa till (Vilket jag i det här fallet eventuellt faktiskt inte hade haft något emot) utan det är ojojoj ursäkta och att han FLYR ut. Väldigt skämmigt för bägge parter.

Äh, han var oskuld! Det är väl klart att man ska fråga? 
  • Anonym (f)
    Anonym (Spännande) skrev 2024-03-01 14:00:00 följande:
    Berätta gärna, varför tror du det? 
    Anonym (Ck) skrev 2024-03-01 16:03:28 följande:

Vi pratar ofta om olika sexuella erfarenheter vi gjort tidigare. Som "kompisar" skulle göra. Vi ligger ofta tillsammans vända mot varandra när vi berättar om dessa, utan att röra vid varandra. Jag poserar gärna lite så han ser valda kroppsdelar, fast av "misstag". Jag råkar stryka mig mot honom när vi jobbar eller rättar till något i hans ansikte/hår/skägg. Vi låtsasbråkar.
  • Anonym (Ck)
    Anonym (f) skrev 2024-03-01 16:37:49 följande:
    Anonym (Ck) skrev 2024-03-01 16:03:28 följande:

Vi pratar ofta om olika sexuella erfarenheter vi gjort tidigare. Som "kompisar" skulle göra. Vi ligger ofta tillsammans vända mot varandra när vi berättar om dessa, utan att röra vid varandra. Jag poserar gärna lite så han ser valda kroppsdelar, fast av "misstag". Jag råkar stryka mig mot honom när vi jobbar eller rättar till något i hans ansikte/hår/skägg. Vi låtsasbråkar.
    Ojdå. Det låter som att du är duktig på att förspela ;) 
  • Anonym (f)
    Anonym (Spännande) skrev 2024-03-01 14:00:00 följande:
    Berätta gärna, varför tror du det? 
    Varför jag tror det är för att han stannar på toa längre än vanligt och ser mindre kåt ut efteråt.
  • Anonym (Ck)
    Anonym (f) skrev 2024-03-01 16:40:13 följande:
    Varför jag tror det är för att han stannar på toa längre än vanligt och ser mindre kåt ut efteråt.
    Men.. Förstår han inte att han borde dra dig mer åt sidan? 
  • Anonym (Hoppas)

Jag antar att går bra så länge du inte är pizzabagare Förvånad

• Anonym (f)
    Anonym (Ck) skrev 2024-03-01 16:39:37 följande:
    Ojdå. Det låter som att du är duktig på att förspela ;) 
    Tack, det är vi nog båda. 
  • Anonym (f)
    Anonym (Ck) skrev 2024-03-01 16:43:14 följande:
    Men.. Förstår han inte att han borde dra dig mer åt sidan? 
    Åt sidan? Vi jobbar ensamma, om det är det du menar. Han är ganska försiktig på jobbet ändå.

Han rörde vid mig en gång på ett sätt som inte gick att förklara, så som mina beröringar alltid gör (haha) det kände han behov av att be om ursäkt för. 
Svar på tråden Får man onanera på jobbet?