• Takpannan

Onanera med min sambo

Hej

Jag är en kille på drygt 30 som har ett bra sexliv med min sambo.
    Senaste halvåret har vi försökt utveckla vårt sexliv lite försiktigt. En fantasi jag har är att få onanera i min sambos närvaro. För mig känns det pirrigt utlämnande. En riktig dröm vore att få se min sambo själv onanera och kanske att vi gör det tillsammans.
    Dock vet jag inte om min sambo uppskattar detta. Vi har aldrig pratat om onani och vad jag vet gör hon onanerar själv. Själv händer det kanske 10 gånger om året att jag gör det. Vi har ändå sex rätt regelbundet. Iaf ett par gånger i veckan. 
    Så till frågan. Hur tar jag upp ämnet på ett fint sätt? Jag är rädd att hon inte uppskattar inviten. Vad tycker ni tjejer om att killen onanerar och ni tittar på/är med? Gör ni det själva?

Tacksam för seriösa svar!

• Svar på tråden Onanera med min sambo
  • Anonym (mmmm)

Tänder enormt på det och min karl blir enormt tänd när han tittar på, så ja, vi gör det och gillar det båda två.

• Anonym (Pix)

Ja ja ja ! Jag och min kille brukar göra det, fast det var liksom inte att varken han eller jag frågade om vi skulle testa det var mer att vi låg och höll på och så smekte jag mig själv medan vi hånglade. Någon gång sa jag åt honom att "jag blir så himla kåt av att se dig runka" ;)

• Anonym (Kalle)

Så klart ni ska prova det. Så gör vi ofta.

• Anonym (Killen)

Vi gör det rätt ofta. Ibland säger jag åt tjejen att jag vill se henne onanera själv till orgasm och jag vill titta på.

Från början när vi låg och kände på varandra tog jag hennes hand och förde den till hennes fitta som en uppmaning att onanera själv. När hon började med det så runkade jag och så kunde vi ligga och titta på varandra när vi onanerade. Tycker om att se henne onanera tills hon kommer. Gillar det nått enormt. :)

• Takpannan

Tack för era svar!
    Det låter ju hoppfullt. Ska försöka ta lite initiativ själv och får hoppas hon är med på noterna.
    Vad har ni i övrigt för tips för ett par som vill krydda sexlivet lite?

• Anonym (tjej)

Ja ja ja! Det är skithett..vi tänder båda två på det och kan ibland göra så iställetförpenetrerande sex..tex om jag har mens..

jag har sagt till min man att jag tänder på att se honom runka och vet att han sagt att han tänder på att se mig ta på mig själv.

du kan ju lägga fram det som så att när ni har förspel så fråga om inte du kan få så när hon yar på sig själv..å när när hon gör det börjardu å säger att du tändet som fan på det..tror faktiskt inte hon kommer banga på det ;)

• Takpannan

Återigen tack för jättebra svar!
    Tror jag ska bjuda in sambon till en liten sexdejt ikväll och testa. Får se hur det går, jag är faktiskt osäker på om hon nånsin har onanerat själv. Lite därför min osäkerhet i detta. Hon har utvecklats mycket sexuellt sen vi träffades. Allt till det bättre!

• HasseA
    Takpannan skrev 2015-03-08 09:04:36 följande:

Tack för era svar!
    Det låter ju hoppfullt. Ska försöka ta lite initiativ själv och får hoppas hon är med på noterna.
    Vad har ni i övrigt för tips för ett par som vill krydda sexlivet lite?

Alltså, jag vill inte låta stöddig eller överlägsen eller så, men om ni inte ens har onanerat med eller inför varandra känns det som om det kan finnas mycket att utveckla. Men jag kanske har fel.

Hur som helst är det som vanligt väldigt svårt för oss här att råda utan att veta lite mer om vilken nivå ni ligger på. Det är liksom ingen stor idé att börja ge råd om smisk-tekniker eller bondage, om ni kanske inte ens haft, tja, oralsex. Så mitt tips är att utveckla lite själv, om du vill få bra svar.
  • P30

För mig känns det väldigt konstigt att inte kunna säga till sin sambo att man fantiserar om att se hen onanera. Vilken typ av kommunikation har man då kring sex? Hur vet du om vad hon gillar, vad hon fantiserar om, vad som är bäst för henne, för att som Hasse ovan nämner, inte tala om mer avancerade saker.

OK att det kanske känns jobbigt att berätta för sin sambo om man vill kolla av läget om hon skulle kunna tänka sig djursex mot betalning eller nåt, men att onanera tillsammans känns väl ganska basic? Och kan någon bli sur om du berättar att du fantiserar om att få se när hon smeker sig själv? Verkar ju helt orimligt?

Läs om vem jag är i profilbeskrivningen. Om du vill!
  • Anonym (man40)

Är i exakt samma läge. Har en tjej som aldrig onanerat, men jag skulle gärna vilja att hon gjorde det för min skull iaf, blir sjukt tänd av en kvinna som smeker sig själv. Har dock aldrig vågat berätta, är lite rädd att hon tycker jag är pervers. TS berätta gärna hur det gått.

• Anonym (Killen)
    Anonym (man40) skrev 2015-03-10 22:38:16 följande:

Är i exakt samma läge. Har en tjej som aldrig onanerat, men jag skulle gärna vilja att hon gjorde det för min skull iaf, blir sjukt tänd av en kvinna som smeker sig själv. Har dock aldrig vågat berätta, är lite rädd att hon tycker jag är pervers. TS berätta gärna hur det gått.

Jag har skrivit ovan hur jag gick fram. Ta hennes hand och för den ner mellan hennes ben och du håller handen ovanpå hennes hand så hon förstår att du vill att hon tar på sig själv sen tar du andra handen och runka lite lätt själv. Fattar hon så kan ni titta på varandra när ni onanerar. Ta dig mod och viska i hennes öra att du vill se henne onanera. Så gjorde jag och vi gör det ganska ofta nu. Jag älskar att se henne ta på sig själv och att se henne när hon kommer är underbart. :)
Svar på tråden Onanera med min sambo