Bråk och otillräcklighet. Hjälp!
Jag måste nog bara säga att ta det lugnt! Du har varit tvåbarnsmamma och din dotter storasyster i TIO dagar, klart det är kaotiskt och inte flyter! Har ni mycket tider att passa så här direkt? Kan pappan ta stora?
Jag måste nog bara säga att ta det lugnt! Du har varit tvåbarnsmamma och din dotter storasyster i TIO dagar, klart det är kaotiskt och inte flyter! Har ni mycket tider att passa så här direkt? Kan pappan ta stora?
Alexi - Ja, 11 dagar idag kom jag på men det är ju strunt samma. Det har varit en del läkarbesök pga mjölkstockning bland annat. Jo pappan kan ta stora tills han börjar jobba igen, 6 mars, men för att jag ska kunna göra mig i ordning för att gå ut måste han ta bebisen först som inte vill läggas ned.
Dixie - Hon drar ut på allt. Säger att hon inte kan klä på sig själv och vill ha hjälp (ibland blir det fel också och då blir hon väldigt frustrerad och ledsen och ibland gör hon fel medvetet för att trotsa(?)), hon ska bara leta efter det och det, leka ned det och det, säga hejdå till sin gosis, dricka någonting, äta någonting osv, osv..
Vi har provat det där med att gå ut genom dörren men då får hon panik och vrålar rakt ut. Sen säger hon att vi är dumma, att hon är ledsen och att vi måste trösta henne.
Fast pappan får väl strunta i markservicen just nu då. Barnen måste ju gå först. Den markservice han måste göra kan han väl involvera henne i?