chbw skrev 2015-04-19 09:51:31 följande:
Ja. det är väldigt frustrerande. Men eftersom jag har en undersökning kvar antar jag att de inte "kan" sätta återbesöket än? eftersom min mens är ojämn o jag inte vet när den kommer.. Måste ju ringa första dagen o boka in tiden för undersökningen. usch går o oroar mig för den hela tiden. Ska visserligen få lugnande, men senast hade jag ont i tre, fyra dagar efter. Hoppas det inte blir så när man är mer avslappnad. Fy gillar inte undersökningar där.. Äggstockarna hugger till i ren förskräckelse haha. Han tog "bara" spermaprov.
Okej. Ja. Det är ju egentligen att inte veta som är värst, men samtidigt är rädslan över vad man får veta där o gnager hela tiden...
Detsamma!! O vilka serier kikar du på? =)
många kramar!
Men då får du säkert svaren vid nästa undersökning, hoppas att det går snabbt. Fy vad jobbigt för dig, kan du inte be om något mer smärtstillande, borde ju finnas något som är bättre än de du haft tidigare, inte meningen att du ska lida på det viset. Tyvärr är jag ingen expert på mediciner men du kanske skulle kunna tala om innan hur ont du brukar ha vid liknande undersökningar.
Hur var det med in mensvärk förresten, hade du mycket mensvärk? Jag tycker mig sen jag började äta magnesiumtillskott fått minskad mensvärk. Brukar ta det några dagar innan mens och det lugnar även mitt humör lite, kan ju alltid behövas. =)
Just nu ser jag outlander och true blood, älskar outlander, vacker serie med romantik och intriger, true blood är jag inte riktigt lika nöjd men än men den kan kanske bli bättre. =)
Några serier du följer?
Ha en fin kväll, kramar i massor