chbw skrev 2015-04-14 12:14:40 följande:
Okej! Så som jag gjorde så ringde jag första mensdagen och bokade en tid mellan att mensen var slut och nästa ägglossning. Så det ska vara innan äl men efter mensen..
Jag hade regelbunden nästan på klockslaget förut, men så i augusti när jag avslutade min endometriosbehandling så vart den så oregelbunden (dock inte pga behandlingen enligt läkarna). Ena månaden 9 dagar sen, andra 44 dagar sen, och nu senast nästan på vanlig tid, så vet inte riktigt hur det står till med den.. Har tidigare alltid känt av ägglossning med både smärta o flytningar, men min endoläkare sa att man kan känna av men ha tomma ägglossningar, iom att jag har pcos också så har jag troligen tomma ägglossningar ibland. jätterörigt, så jag får se vad blodproverna säger om äggen osv.. Har jag tur beror oregelbundenheten på sköldkörteln och då får jag tillbaka min regelbundenhet när sköldkörteln är i balans igen.. Får se hur det går.
Okej.. ja, skönt att det närmar sig i alla fall!
Vad härligt! =) ja okej!
ja, det blev lyckat, och en mycket nöjd sambo =) Imorgon på hans riktiga födelsedag ska vi ut o äta med hans mamma, syster o mormor, så det blir mysigt =)
kram
Åh vad jobbigt med sådan krånglig menscykel, hoppas det snart ordnar upp sig. En liten klen tröst är ju att de flesta får ju barn till slut med eller utan hjälp, vi får kämpa på helt enkelt =)
Min mens har inte dykt upp idag, tar ett gravtest imorgon eller på torsdag om mensen inte dykt upp, men det känns som den är på väg så jag vågar inte hoppas, bättre med en överraskning. =)
Har din sambons provsvar kommit än? Vi fick precis post men inget om mannens spermaresultat. Denna eviga väntan.
Kram