varningsljus skrev 2015-05-17 19:26:47 följande:
Åh vad härligt! Hoppas veckan bjuder på härligt väder då :)
Imorgon är jag tillbaka på jobbet efter fem veckors studier.
Ja hon ska iofs resa innan dig tror jag, i början av juni har jag för mig.
Vi har en amstaffkille på snart ett år, så just nu är han nog en av de värsta hundarna, haha. Trotsig och i puberteten. Sjukt envis också ;)
Surdegsbrödet blev helt fantastiskt. Bättre än bageribröd om jag får säga det själv. Bakade en levain på rågsurdeg. Gillar du att baka? Ha en mysig kväll! Kramar
Men tipsa henne gärna om dropparna, de flesta hälsokostbutiker säljer de säkert eller på nätet. Har man ångest eller får panik på planet minskar dropparna den värsta ångesten. Jag är inte jätteflyg rädd men jag tar dropparna i förebyggande syfte, när jag väl är på planet brukar jag försöka släppa kontrollen och försöka slappa av, man får ta sig en jäkel och försöka somna. hehe.
Min syster vovve är också ett år, han är något busig men ändå väldigt lugn, igår när jag skulle ta han på den sista kvällspromenaden fick jag nästan tvinga honom ut, hehe. världens lataste husky, annars brukar de ha massa spring i benen. =)
Jag gillar att baka man jag älskar nog att laga mat mer, desserter är också en favorit. =)
Äter sällan bröd hemma, men skulle nog vilka prova baka surdegsbröd någon gång. Är det mycket jobb med det?
Händer annars i veckan förutom jobb? =)
KRAM