chbw skrev 2015-06-16 23:56:09 följande:
Ja precis. Eller, den hette jurassic world, fick jag lära mig haha =) Spännande. Lite sugen på o testa bio i de länder vi åker till. Hört att bl.a. thailands biografer ska vara coola =) USA borde va häftigt, har jag fått för mig i alla fall =)
Okej, skönt med lugnt och med soligt väder! Härligt att du blev nöjd! Är så rädd o gå till frisören, vill inte klippa på längden haha. När det äntligen blivit så långt. 1 dm längre än jag nånsin haft. O alltid när jag säger klipp topparna, lite lite. Så tar de typ halva håret.. :p
Håller tummarna att ni får sol då :D
Härligt med camping och överraskning! Kan tänka mig att er midsommar blir fin också! Själv jobbar jag torsdag-söndag, så midsommar får jag fira ett annat år, haha =) fjärde året i rad på midsommar tror jag. Men firar inte så värst ändå.. =) Kanske gör nån jordgubbsbakelse eller fixar grädde o jordgubbar o mumsa på på nätterna =)
Okej =) Är på dag 35 i cykeln. Tror/hoppas på mens snart.. Tuttarna vuxit typ två storlekar på ett par dagar o gör så ONT. Länge sen de var så ömma som nu.. Kanske hormonerna o cykeln kommer ikapp nu när sköldkörteln förhoppningsvis är okej igen! =) Apparna litar jag inte riktigt på men enligt ena ska jag ha mensen om tolv dagar, enligt andra imorgon och enligt tredje om tretton dagar. Jag hoppas på imorgon haha. Då slipper jag ligga i de värsta plågorna när jag jobbar i alla fall =)
massor med kramar!
Ja USA har jätte trevliga biografer, minns att jag såg Harry Potter där för många år sedan när vi var i Florida. =)
Jag har även varit i Polen på många biografer och de är nog faktiskt de bästa jag någonsin besökt.
Helsingborg där jag bor har nog världens sämsta men jag har hört att den ska byggas om och det var verkligen på tiden. hehe
Hehe, jag är också mesig när det gäller mitt hår, men min frisör vill inte klippa mycket på mitt hår, jag har långt och tjockt och når nästan ner till rumpan nu...
Kan rekommendera öljästtabletter samt oljeinpackning i håret, jag brukar använda kallpressad kokosolja, efter dusch använder jag arganolja i topparna, det är en halvfetolja så det går snabbt in i både hud och hår, innehåller massa e-vitamin som vårdar skadat och torrt hår.
Ja just ja du har ju en sådan himla mensvärk, fy stackars dig...jag hade faktiskt mensvärk denna gången så pass att jag fick ta smärtstillande och det har jag nog aldrig behövt innan. Vi ligger ju ganska hyfsat nära i vår menscykel i alla fall, kanske det blir en liten bebis samtidigt, hoppas verkligen det...ska bli spännande att följa oss alla här inne.
Just nu har jag lite resefeber som man brukar kalla det, känner mig livrädd inför flygresan, vet ej varför..kanske lite nu för att min kusin dog i en olycka, försöker lugna mig och tänka att flyg är säkrare än någonting annat.
Ska bli skönt att komma iväg, jag behöver verkligen denna resan...
Njut nu av midsommartårtan, ni får kanske bättre betalt under storhelger?
Nu ska jag ut och åka inlines, ha en bra dag...massa goa kramar