• Melinda05

Följas åt ? Pergotime start Mars 2015

Hej någon som vill följas åt ? Har precis börjat med pergo tabletter som jag fick utskrivet av gynekologen. Hade varit kul att byta erfarenheter med varandra , och följas åt tillsammans ???? ?

Kraaam

• Svar på tråden Följas åt ? Pergotime start Mars 2015
  • Lliissaa
    Smulan987 skrev 2015-07-05 12:18:48 följande:

Grattis Lisa!! Det var din andra kur, eller hur? Jag tog min sista tablett på kur nr 2 idag, så nu är det bara att invänta äl å hoppas på det bästa. Man får ju lite mer hopp när det är några som plussar här, hoppas även att vi andra får vårt efterlängtade plus snart!

Tack så mycket :) ja precis min andra kur blev de på. Hade inget hopp alls men så blev de ett pkuss iaf. Jag hoppas verkligen du också får plussa nu på andra kuren! Och alla andra för den delen med!
  • Lliissaa
    Solrosen 83 skrev 2015-07-05 13:35:51 följande:

Grattis Liisa!!!!

Tack så mycket :)
  • Melinda05

Gud vad kul Lisa , stort stort grattis vad kul :D :) !! Smulan75 jag tog också sista tabletten precis ca 2-3 dagar sen ... så nu får vi hållla tummarna för oss nu :D

• Lliissaa
    Melinda05 skrev 2015-07-05 15:31:48 följande:

Gud vad kul Lisa , stort stort grattis vad kul :D :) !! Smulan75 jag tog också sista tabletten precis ca 2-3 dagar sen ... så nu får vi hållla tummarna för oss nu :D

Tack så mycket könns helt overkligt! :) håller tummarna för att du lyckas denna gång!
  • Melinda05

Tack så mycket :D !!! Var det på andra kuren det tog sig ? Hade ni försökt tidigare med pergotime ? Kram : )

• Lliissaa
    Melinda05 skrev 2015-07-05 15:57:05 följande:

Tack så mycket :D !!! Var det på andra kuren det tog sig ? Hade ni försökt tidigare med pergotime ? Kram : )

Ja de var andra kuren och vi har inte använt Pergo tidigare så de funkade verkligen för oss iaf :)
  • Melinda05

Oh vad kul stort grattis igen :D

• Honeyboney

Och jag har fått konstaterat att jag fick äl på förra kuren :D Så jäkla glad! Min första äl som visat sig via blodprov :D Börjar omgång 2 dubbel dos idag, hade egentligen tänkt avvakta till i höst, men va fan, nu kör vi! :D

• varningsljus
    Lliissaa skrev 2015-07-05 08:59:02 följande:

Jag kan knappt tro de är sant men jag plussade igår kväll så tog ett digitalt precis för att va hundra! Jag är så obeskrivligt lycklig :)

Stort grattis till dig!!
  • Honeyboney
    Lliissaa skrev 2015-07-05 08:59:02 följande:

Jag kan knappt tro de är sant men jag plussade igår kväll så tog ett digitalt precis för att va hundra! Jag är så obeskrivligt lycklig :)

GRATTIS! Så himla kul :D
Svar på tråden Följas åt ? Pergotime start Mars 2015