Följas åt ? Pergotime start Mars 2015
Hej någon som vill följas åt ? Har precis börjat med pergo tabletter som jag fick utskrivet av gynekologen. Hade varit kul att byta erfarenheter med varandra , och följas åt tillsammans ???? ?
Kraaam
Hej någon som vill följas åt ? Har precis börjat med pergo tabletter som jag fick utskrivet av gynekologen. Hade varit kul att byta erfarenheter med varandra , och följas åt tillsammans ???? ?
Kraaam
Grattis Lisa!! Det var din andra kur, eller hur? Jag tog min sista tablett på kur nr 2 idag, så nu är det bara att invänta äl å hoppas på det bästa. Man får ju lite mer hopp när det är några som plussar här, hoppas även att vi andra får vårt efterlängtade plus snart!
Grattis Liisa!!!!
Gud vad kul Lisa , stort stort grattis vad kul :D :) !! Smulan75 jag tog också sista tabletten precis ca 2-3 dagar sen ... så nu får vi hållla tummarna för oss nu :D
Gud vad kul Lisa , stort stort grattis vad kul :D :) !! Smulan75 jag tog också sista tabletten precis ca 2-3 dagar sen ... så nu får vi hållla tummarna för oss nu :D
Tack så mycket :D !!! Var det på andra kuren det tog sig ? Hade ni försökt tidigare med pergotime ? Kram : )
Tack så mycket :D !!! Var det på andra kuren det tog sig ? Hade ni försökt tidigare med pergotime ? Kram : )
Oh vad kul stort grattis igen :D
Och jag har fått konstaterat att jag fick äl på förra kuren :D Så jäkla glad! Min första äl som visat sig via blodprov :D Börjar omgång 2 dubbel dos idag, hade egentligen tänkt avvakta till i höst, men va fan, nu kör vi! :D
Jag kan knappt tro de är sant men jag plussade igår kväll så tog ett digitalt precis för att va hundra! Jag är så obeskrivligt lycklig :)
Jag kan knappt tro de är sant men jag plussade igår kväll så tog ett digitalt precis för att va hundra! Jag är så obeskrivligt lycklig :)