Följas åt ? Pergotime start Mars 2015
Hej någon som vill följas åt ? Har precis börjat med pergo tabletter som jag fick utskrivet av gynekologen. Hade varit kul att byta erfarenheter med varandra , och följas åt tillsammans ???? ?
Kraaam
Hej någon som vill följas åt ? Har precis börjat med pergo tabletter som jag fick utskrivet av gynekologen. Hade varit kul att byta erfarenheter med varandra , och följas åt tillsammans ???? ?
Kraaam
Tack Lisa :) ja vi myser ändå varje dag eller varannan , vi får hoppas kram : )
Negativt test här på morgon igen på bim-2 så är nog kört för vår del denna cykel tyvärr.
Negativt test här på morgon igen på bim-2 så är nog kört för vår del denna cykel tyvärr.
Hej tjejer ! Det var längesen vi hördes av känns det som : ) .. hur har det gått , inga plus än ? Själv har jag BIM på måndag är på äl+12 och det var negativt så det blev inget denna gång heller. Nästa kur blir sista enkelkuren sen ska vi vidare till dubbeldos pergo. Kram
Hej igen :)
Jag åt min andra dubbelkur 5-11/7, är ganska säkert på att äl skett även denna månad då tempen varit högre även denna period, så nu återstår det bara att se om det tagit sig eller om mensen kommer på dag 35 som vanligt ;)
Oj, snubblade lite på tangenten, 7-11/7 :)
Lugnt här inne på "sommaren", har inte heller varit särkilt aktiv senaste tiden. Har en liten fråga till er. Hur har era menscyklar sett ut när ni har ätit pergo? Har ätit min andra enkelkur denna månad, förra månaden var den exakt 28 dagar, vilket den brukar vara, men nu är jag på dag 32 och ingen mens i sikte. Har däremot haft molande värk i en vecka nu, vilket jag bara brukar ha någon dag innan mens i vanliga fall. I helgen så kändes det som mensvärk så jag var säker på att den skulle komma, men inte. Nu känns det inte riktigt som mensvärk längre, det känns mer som att det "spänner" i livmodern samt strålar ut mot bäckenbenet och bak mot längdryggen, svårt att förklara. Hugger även till ibland, samt ömma bröst som "kliar" lite till och från i bröstvårtorna. Känner mig verkligen gravid, men fick negativt på test i morse. Testet var från graviditetskollen, och nu när jag har läst runt lite om dem så har jag sett fler som fått negativt på dessa trots att de varit gravida, men jag vågar inte hoppas. Någon här inne som har erfarenhet av de testen?
Ursäkta för långt inlägg, många frågor..
Jag har haft regelbunden mens alltså 28 dagar : ) vi får hoppas på att du plussar snart. Själv har jag precis börjat med första dubbelkuren. Läste om att många tjejer har fått ovitrelle (spruta) dom ska få ägget att lossna.. börjar nästan tro stt äggen kanske aldrig lossnar trots att hag får positiv äl test 3 dagar i rad :/ .. ska ringa gyn imorgon : )
Smulan987: Längden på min cykel har varierat lite då äl kommit på lite olika dagar. Men har alltid haft 14 dagar efter äl till mens. Låter ju lovande med dina känningar i tjejmagen om du nu gått över några dagar. Känslan att mensen är på väg brukar ju många ha även när de är gravida och jag hade så med dottern. Vet du vilken dag du hade äl så du kan räkna utifrån det? Jag har tyvärr ingen erfarenhet av de test du använt utan har kört med testlagrets.
Gud vad glad jag blir när så många plussar !!! JA det är positivt stort stort grattis : D vilken kur var du på när det äntligen tog sig ? Kram : )
Gud vad glad jag blir när så många plussar !!! JA det är positivt stort stort grattis : D vilken kur var du på när det äntligen tog sig ? Kram : )
Hej allihop :) alla som har plussat och försökt eller försöker fortfarande, hur mår ni ? Hur har det gått? Själv har jag precis plussat utan pergo. Kram / TS
Hej allihop :) alla som har plussat och försökt eller försöker fortfarande, hur mår ni ? Hur har det gått? Själv har jag precis plussat utan pergo. Kram / TS
Vad kul att ni plussade ! Även om det inte gick hela vägeb för dig solrosen. Men det kommer. Jag var så desperat att jag testade rosenrot som hade en jätte bra effekt plussade efter första kuren. Rosenrot+bisolvon hehe. Fick en stark ägglossning som gjorde så ont, men det var det värt.