Har du förtroende för regeringen?
Det är inte jag som ljuger och det är inte jag som glömt de inlägg jag replikerat på - det är du som ljuger och du som försöker flytta fokus från SD och nazism.
Shame on you - är du SD och nazivurmare eller?
Och så väljer du Padirac återigen att ljuga och att gå till personangrepp.
Så typiskt för dig när dina argument tryter, du upprepar dig igen och igen på ett vidrigt sätt mot andra medlemmar.
Du ljuger.
Aldrig någonsin har jag använt ordet bättre när jag pratat om nazism.
Är det du eller jag som försäger sig? Shame on you!
Jag fördömer alltid både nazism och kommunism.
Till skillnad mot dig säger jag att båda ideologierna är vidriga. Den ena som har mördat ännu många fler miljoner människor är ännu vidrigare än den andra.
Så det är helt uppenbart och klarlagt med 100% säkerhet att du Padirac ljuger igen, precis så som du brukar göra.
Padirac, efter att ha ögnat igenom väldigt många av dina inlägg på detta forum frågar jag:
Varför du gör ditt val att ständigt "glömma", och att ständigt dölja och bortförklara den allra vidrigaste ideologin kommunism medan du i stället ständigt väljer att endast framhålla den andra, den näst vidrigaste?
Så typiskt för dig när dina argument tryter, du upprepar dig igen och igen på ett vidrigt sätt mot andra medlemmar.
Du ljuger.
Till skillnad mot dig säger jag att båda ideologierna är vidriga. Den ena som har mördat ännu många fler miljoner människor är ännu vidrigare än den andra.
Så det är helt uppenbart och klarlagt med 100% säkerhet att du Padirac ljuger igen, precis så som du brukar göra.
Padirac, efter att ha ögnat igenom väldigt många av dina inlägg på detta forum frågar jag:
Varför du gör ditt val att ständigt "glömma", och att ständigt dölja och bortförklara den allra vidrigaste ideologin kommunism medan du i stället ständigt väljer att endast framhålla den andra, den näst vidrigaste?
Du ljuger.
Du visar själv gång på gång att det är DU som försöker förminska kommunismen som faktiskt är allra värst och som har mördat flest miljoner människor.
Till skillnad mot dig fördömer jag alltid både nazismen och kommunismen,
medan du ständigt väljer att "råka glömma" kommunismen som är den ideologi som har mördat allra flest miljoner människor.
Jag har aldrig någonsin valt att framställa nazism i bättre dager, aldrig råkat "glömma nämna", aldrig försökt dölja eller förneka att nazism är vidrigt.
Medan du ständigt försöker dölja och förneka att det är kommunismen som har mördat och förföljt allra flest människor.
Kommunismen har dödat 4 ggr fler än Nazismen.
Enligt den officiellt erkända boken Le Livre noir du communisme: Crimes, terreur, répression som sammanställt antalet döda så uppgår siffran till:
96 miljoner döda.
Den officiella siffran döda i nazismens namn är 25 miljoner.
96 miljoner döda och DU ägnar dig medvetet åt att försöka förminska den allra vidrigaste ideologin kommunism.
SHAME ON YOU!
Ideologier förändras över tid - men den nazistiska grundföreställning som fortfarande lever vidare är ju tanken att det finns nedärvda essenser som innebär att vissa kulturer är och förblir överlägsna medan andra är och förblir underlägsna.