• Flash Gordon

Har du förtroende för regeringen?

Kompetensen ...

'Det finns anledning till reflektion' (statsministern efter att ha anlitat illegal invandrare för hemstädning)
  • Flash Gordon
    Hahaha!

Kulturminister Jeanette Gustavsdotter har problem att svara på frågan i en intervju i SvD

'Det finns anledning till reflektion' (statsministern efter att ha anlitat illegal invandrare för hemstädning)
  • KillBill

Vittnesmål från akutsjukhus i M och KD styrda Region Stockholm - Patienter får vänta 44 timmar på vård och personalen jämför situationen med krigssjukvård.

Detta vanstyre måste upphöra!

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/9KWVAr/larmet-fran-danderyd-patient-vantade-44-timmar-pa-akuten

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • KillBill

Det är tydligt att moderaterna är på väg att montera ner rättsstaten. 

Denna ledare bör alla läsa:

https://www.helahalsingland.se/2022-02-11/vill-moderaterna-verkligen-avskaffa-rattsstaten

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Rataxes
    Flash Gordon skrev 2022-02-11 10:11:27 följande:

Om man skulle anmäla sig? Det kunde vara intressant med en inblick i hur forumaktivisterna m.fl. fått lära sig sitt beteende
    Socialdemokraterna är det enda partiet med företrädare som dömts för valfusk.
  • mari123

Nej jag har inte röstat på de som sitter nu...............MEN jag sneglar i siarkulan och vad ser jag? JO att i höst vinner S rätt stort MEN de behöver stöd av MP så det fixas och donas så dom blir kvar och VOILA........allt fortsätter som vanligt! Vem hade kunnat ana det? ALLA!

• nihka
    Rataxes skrev 2022-02-10 07:58:42 följande:
    100% på den.
    Jaså du vill avskaffa möjligheten för fria medborgare att göra personval på röstsedeln.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Rataxes skrev 2022-02-10 08:04:30 följande:
    Det är enbart retarderingens fel
    Igen så hård mot dig själv.
  • nihka
    Rataxes skrev 2022-02-10 11:37:11 följande:
    Socialdemokraternas regeringsunderlag.
    Detta får ni som röstar på S med på köpet.
    Ja, vad trodde du? Att vänstern skulle vara höger? Men sitt lugnt i båten nu. Kapitalismens avskaffande kommer givetvis aldrig. Inget annat parti ställer sig bakom det. Inte ens V skulle jag tro om det skulle ställas på sin spets.
  • nihka
    Flash Gordon skrev 2022-02-11 10:11:27 följande:

Hahaha! Du och dina ursöta konspirationsteorier Kaffe

Hur ser du på ditt eget deltagande här? SDs utsände?

Hahaha! INGEN annan tror väl att någon skulle kunna agera så omdömeslöst.
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?