Har du förtroende för regeringen?
Låter bra att vi är så duktiga. De skjutningar de rapporteras om antar man härrör från etniska svenskar?
Låter bra att vi är så duktiga. De skjutningar de rapporteras om antar man härrör från etniska svenskar?
Nu driver Wallström en egen försvarspolitik.
Nåt dravel om kärnvapenförbud som retat upp storebror NATO.
Kärnvapen kanske var det bästa som hände 1900-talet men det tycker inte Wallström
Vad bra för er, då behöver inget göras.
Jag såg inget förslag på åtgärd. Vilka kraftåtgärder anser du man behöver ta till då? Och när gjorde man senast något åt saken? Problemen är väl inte helt nya har jag hört.
Men nu frågade jag vilka kraftåtgärder du anser behövs och när man senast försökte åtgärda.
Tycker du regeringen gör ett bra jobb här? Jag tycker de verkar blunda och hoppas.
Bättre visning av pollen:
HAR DU FÖRTROENDE FÖR REGERINGEN
J A - - - 63 st [|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||]
SÅDÄR 50 st [||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||]
NEJ - 606 st [||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||]