Önskar du ibland att barnaga var tillåtet?
Du söker efter argument för något i mina svar som inte finns där. Svaren gäller dina svepande påståenden. Missar du poängen kan jag inte hjälpa dig.
Det är en enorm skillnad på misshandel och aga.
Förstår man inte det så vet man inte innebörden av orden.
Och ja, ibland har man lust att få använda sig av lite "aga"
Den man älskar den agar man, eller hur var det nu igen:)
Överlag är tråden lika absurd som Borde kvinnomisshandel vara tillåten? Du kanske är emot kvinnomisshandel generellt, men finns det någon situation där du önskat att du helt lagenligt kunde drämma till din fru eller syster? Endast våldskriminella kräk misshandlar sina barn, oavsett om de kallar det aga eller inte.
Framför allt skulle det vara tillåtet att aga andras barn . Fi fan uppfostrar ingen sina jävla yngel längre ![]()
Moraliska lagar som inte skyddar nån och skadar folk vid tillämpning har ingen existensrätt i ett modernt samhälle.
Så absolut borde man inte hindra föräldrar fostra sina barn med tydliga gränser och konsekvens vid övertramp, kloka föräldrar däremot bryr sig inte om andras moral och fostrar barnen med medel som behövs.
I och för sig vi är på tillbakagång just nu, vi massimporterar från stenålderskulturer medan socialen dukar under på grund av personalbrist och överbelastning så numera är det en ickefråga.
Araber och afrikaner fostrar inte sina barn, dom spöas i dom flesta fall till underkastelse med given resultat efter när föräldrar inte längre kan misshandla sitt avkomma till lydnad.
Så det är sån samhälle vi har att se fram emot, rätt laglöst där socialen redan har kollapsat på flera ställen i landet.
Framför allt skulle det vara tillåtet att aga andras barn . Fi fan uppfostrar ingen sina jävla yngel längre ![]()
Uppenbarligen förstod du inte vad jag skrev så du kan be om förtydligande framför att dumförklara dig själv.
Då mer än du gjorde här.
Du bekräftade just skribentens poäng.
Uppenbarligen förstod du inte vad jag skrev så du kan be om förtydligande framför att dumförklara dig själv.
Då mer än du gjorde här.
Du bekräftade just skribentens poäng.
Jag kan inte ta ansvar för dina halmgubbar och halucinationer, tack och hej