• Knutiz

    Killar / Män i löpartights - snyggt eller fult?

    Vi har haft en het diskussion på jobbet idag så jag tänkte kolla vad era sunda åsikter tycker om ämnet.

    Är det snyggt eller fult när män och killar har tighta träningsbyxor på sig när de springer?

    Vi var alla ganska överens om att det var funktionellt för löpning men kanske onödigt för vanlig styrketräning. Men en del tyckte ändå inte att män skulle ha det då det var väldigt fult medan vissa av oss t.o.m. kunde tycka det var snyggt.

    Jag tillhör skaran där jag tycker det är snyggt om mannen/killen har lite muskler och en skön rumpa. Vad tycker ni?

  • Svar på tråden Killar / Män i löpartights - snyggt eller fult?
  • HerrFantasi

    Nej, det ser varken vackert eller trevligt ut när män har åtsmitande kläder på sig, oavsett vilken aktivitet de är avsedda för.


    Kvinnor passar förträffligt i tighta kläder, särskilt de som är mulliga. Ser enormt snyggt ut.

  • PrinsessanLeia

    Jag bryr mig öht inte vad folk har som teäningskläder. Däremot skulle jag reagera om någon kom till jobbet i tights.

    Tights aär superskönt att träna i, varöfr skulle jag förvägra män det?

    (Stavningen på paddan blir kass, sorry)

  • CFly
    PrinsessanLeia skrev 2015-06-14 12:50:47 följande:

    Jag bryr mig öht inte vad folk har som teäningskläder. Däremot skulle jag reagera om någon kom till jobbet i tights.

    Tights aär superskönt att träna i, varöfr skulle jag förvägra män det?

    (Stavningen på paddan blir kass, sorry)


    För att man ser snoppen på killarna då?
  • Schnaa

    Vid träning är det ju ett perfekt plagg och det ser bra ut.


    It takes a fool to remain sane
  • PrinsessanLeia

    Äh snoppen ser manninte direkt, däremot se man ju att paketet finns där.

    Det är väl mer för att tajts ibte är dresscode på de flesta jobb. Möjligtvis som idrottslärare men jag vet att manliga idrottslärare är rätt osugen på att visa paketet i de flesta fall


    CFly skrev 2015-06-15 08:40:35 följande:

    För att man ser snoppen på killarna då?


  • CFly
    PrinsessanLeia skrev 2015-06-15 16:37:14 följande:

    Äh snoppen ser manninte direkt, däremot se man ju att paketet finns där.

    Det är väl mer för att tajts ibte är dresscode på de flesta jobb. Möjligtvis som idrottslärare men jag vet att manliga idrottslärare är rätt osugen på att visa paketet i de flesta fall


    Paketet då. Tror de flesta tycker det är osmakligt att se paketet. 
  • Christus

    Jag brukar ha såna löpartights när jag gymmar. Det är skönt, så mycket bättre än mjukisbyxor som fickorna fladdrar runt på.
    Har planer på att köpa i shorts med!

    P.s. Har inga snygga ben, inte direkt något paket att komma med och absolut ingen röv. Men hey! Det är ju därför jag gymmar! D.S.

  • CFly

    Har länge funderat på tighta träningskläder för det verkar kännas så fritt och luftigt på något sätt. Men jag har ännu inte vågat prova i rädslan för hur det ska tas där ute och om jag blir tagen för snuskgubbe, psykopat eller nåt av kvinnor. 


    Också för hur jag kommer känna mig när jag vet att tjejen jag möter kan se hela formen på mitt paket. 
Svar på tråden Killar / Män i löpartights - snyggt eller fult?