BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Förresten, får ni i er en massa nyttigt? vet hur viktigt det är med mörka blad såsom spenat och annat grönt nu men just nu äcklar det mig och jag får inte i mig så mycket grönsaker och det ger mig så dåligt samvete
Förresten, får ni i er en massa nyttigt? vet hur viktigt det är med mörka blad såsom spenat och annat grönt nu men just nu äcklar det mig och jag får inte i mig så mycket grönsaker och det ger mig så dåligt samvete
Jag berättade precis för chefen. Vilken lättnad! Är så glad över att jag fick det gjort för nu behöver jag inte dra till med nå lögner om varför jag kanske blir sängliggande ibland.
Jag vågade inte ens fråga det, töntigt av mig! så gör jag när jag är rädd för att få ett svar jag eventuellt inte vill ha Ja så gör jag också, det är ju många som skrivit det så
BM sa först att jag var tvungen att göra ett gynekologiskt ultraljud för det var nog för tidigt för ett vanligt, men det räckte med ett vanligt så glad för det för jag var inte alls förberedd på att det skulle få ett ultraljud överhuvudtaget
Förresten, får ni i er en massa nyttigt? vet hur viktigt det är med mörka blad såsom spenat och annat grönt nu men just nu äcklar det mig och jag får inte i mig så mycket grönsaker och det ger mig så dåligt samvete ![]()
Det gjorde du helt rätt i
Fy vad hemskt att man ska behöva vänta så länge annars!
Idag var jag på inskrivning och fick tid för kub, 1/6 om tre veckor! Längtar så jag spricker, ska bli så spännande att se den lilla krabaten där inne :) är i vecka 8+6 :)
Jag har också börjat känna av illamående, är en stor kaffedrickare annars men tycker inte det är lika gott längre. Har inte lika stort matsug, blev rostade mackor till lunch för jag var totalt osugen på mat. Hoppas det går över snart!
Har mest sug efter cornicons (inlagd mini gurka) och hyvlad ost. Sen är loka crusch en favorit helst citron.