BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Jag säger alltid 6+4 istället för "i 7e veckan" för då lurar jag mig inte att jag gått längre än vad jag har :) Har en rätt rolig app som heter pregnancy +, vad har ni för appar? Några tips?
:)
Jag använder appen Pregnancy+, tycker att den har bra bilder. Bra info om vad som händer i de olika veckorna också.
Någon annan som känner av illamående under hela dagen, åh känns rätt jobbigt nu. Har inte behövt kräkas men hulkar varje morgon när jag behöver öppna kylskåpet. Vill spola framåt så jag kan lämna detta bakom mig... (8+5)
Jag använder appen Pregnancy+, tycker att den har bra bilder. Bra info om vad som händer i de olika veckorna också.
Någon annan som känner av illamående under hela dagen, åh känns rätt jobbigt nu. Har inte behövt kräkas men hulkar varje morgon när jag behöver öppna kylskåpet. Vill spola framåt så jag kan lämna detta bakom mig... (8+5)
Ja Gud mår illa 24/7. Speciellt vid dofter! Har bara spytt två gånger.. Fick lergigan comp utskrivet och började ta igår, hjälper en del!:) hoppas allt illamående går över vid v.12 som dem säger... Är i v.11 idag!
Hej! Jag är också med! Jag är i v10 (9+1) och beräknad BF 9/12 ??
Men att jag måste vänta v18 för en UL...det är jättejobbigt!
Hej! Jag är också med! Jag är i v10 (9+1) och beräknad BF 9/12 ??
Men att jag måste vänta v18 för en UL...det är jättejobbigt!
Jag måste också vänta till v18 för UL, vilket suger! Känns som att de inte kommer "kännas verkligt" förrän man gjort ett UL och sett att de är nåt där...
Mår redigt illa just nu.
Har stark mage i vanliga fall så hoppas spyorna håller sig borta, men fy för att må illa alltså!