BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Är det någon här som börjar må ännu mer illa i vecka 11-12? Är i v.11+2 och har börjar må så sjukt illa så jag vet knappt vart jag ska ta vägen ????
Här är även en till som drömmer massor och sover sämre :(
Är det någon här som börjar må ännu mer illa i vecka 11-12? Är i v.11+2 och har börjar må så sjukt illa så jag vet knappt vart jag ska ta vägen ????
Här är även en till som drömmer massor och sover sämre :(
JJ15 - Fy va hemskt! Lider med dig! Hoppas det vänder snart!
Polly98 - Åh där sa du något! En 220 säng skulle man kanske kolla efter. Och så spjälsäng intill på det så klarar man sig kanske.. ;)
Knappt man vill gnälla när vissa mår så dåligt men mitt har också eskalerat. Mår ordentligt illa om jag inte äter varannan timme och nätterna är hemska. Speciellt nu när minsta har extremt ont utav vattkoppor så vi är vakna hon och jag halva nätterna..
Ska du göra prov? Gör dom Inte? Va konstigt :/
Jaa gött att han gick vidare :) jag kommer aldrig orka var vaken hela finalen på lördag bara. Haha!
Skönt att höra att jag inte är ensam om jobbiga nätter, samtidigt tycker jag synd om oss alla som har det så.
Jag mår konstant illa och kräks flera gånger om dagen vilket är svårt på jobbet.
Ja vi ska till dr nästa vecka som ska skriva remiss. Så himla dåligt att dom inte gör de så vi får snällt vänta tills fvp vecka 15:/
Ha ha nä eller hur! Lär ha däckat innan flesta artisten ska upp på scen :)
Ah ja förstår att det är jätte segt :-/ vilken vecka är du i nu? Tiden går ju sååå långsamt när men väntar på nått sånt med. Dessa två sista månader har känts som ett år typ...
Haha ja sambon får väl väcka mig lagom till poäng utdelningen. Fast då kommer jag väl vara grinig för att han väcker mig. Haha
Är i ca 12+5 så de e ju ett tag kvar ... men försöker vara positiv :)
Ha ha i know what you mean! är hyfsat jobbigt å bara klara av jobbet på natten. Privat ska vi inte tala om. Myskvällarna är inte vad de har varit direkt ha ha :)
Ja men då kommer de gå fort! Inte så många veckor kvar :)
Åh jobbar du natt med? :/
Haha ja blir sur över ingenting, jag skickade ett sms till min sambo och bad om ursäkt för att jag varit grinig kvällen innan, han svarade typ i stil med "Det är ingen fara, du har rätt att vara krävande och känna som du gör, jag älskar dig ändå" då vände ju ja det direkt.
Vadå krävande?? Ja har aldrig sagt att jag är krävande. Hahah :) tur man kan skratta åt de i efterhand :p
Ha ha ha ha !!!!! Ja verkligen tur man kan se det roliga i det efteråt! dom har de inte lätt våra män:)