• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • tiger84
    Hallonpaj skrev 2015-05-24 11:45:05 följande:

Välkommen i tråden :)

Min mage har börjat visa sig ordentligt nu senaste veckan (11+2 idag). Tidigare har jag varit svullen enbart om kvällarna, men nu tycker jag mig ha en liten bula hela tiden. 

Idag är den så stor så den putar ut mer än tuttarna och T-shirten är för kort haha. Men mysigt är det Solig

Hej
    Tack så mycket.

Tycker med min mage har börjat visa sig mera nu bara senaste veckan, är dock mitt 3 barn!
    Men än så länge kan jag dölja det både hemma/jobbet.
    hahah ja tuttarna har växt =) Enda positiva!

• velvet

Min mage syns också rejält! Vågar man berätta på jobbet efter v. 12 och KUB? Eller hur gör ni andra?

• evve88
    velvet skrev 2015-05-24 13:30:30 följande:

Min mage syns också rejält! Vågar man berätta på jobbet efter v. 12 och KUB? Eller hur gör ni andra?

Min mage syns mest om kvällarna. På mornarna är den nästan helt platt. Men är en jäkla skillnad på kvällen... Är 11+2. Längtar tills kulan kommer!

Ja funderar också på det, ska man berätta direkt då kanske eller vänta nån vecka till? Svårt!'
  • evve88
    Hallonpaj skrev 2015-05-24 08:15:21 följande:

Ååååh så grym han var!!  Vilken rysare det var inatt!

Ja heereegud ja var helt svettig. Haha :)

Men såå skoj att han vann! Trodde aldrig ja skulle orka va vaken...

Vaknade 7 också. Nån mer som har svårt att somna om på mornarna när man väl vaknat? Har alltid kunnat de tidigare..
  • Pyret 85
    evve88 skrev 2015-05-24 14:56:26 följande:

Vaknade 7 också. Nån mer som har svårt att somna om på mornarna när man väl vaknat? Har alltid kunnat de tidigare..
    Jag är tvärtom. Har aldrig kunnat somna om tidigare när jag vaknat på morgonen men nu är det inga problem.
  • evve88
    Pyret 85 skrev 2015-05-24 15:00:49 följande:

Jag är tvärtom. Har aldrig kunnat somna om tidigare när jag vaknat på morgonen men nu är det inga problem.

Haha okej :) lustigt vissa saker som man inte är van vid!!
  • Anniiica
    evve88 skrev 2015-05-24 14:56:26 följande:

Ja! Kan inte heller somna om. Varje dag vaknar jag 06:30 och kan inte somna on.

Men tar igen på eftermiddagen, precis sovit i 3 timmar.

Annars skulle man inte vara en rolig människa.
  • evve88
    Anniiica skrev 2015-05-24 16:15:05 följande:

Ja! Kan inte heller somna om. Varje dag vaknar jag 06:30 och kan inte somna on.

Men tar igen på eftermiddagen, precis sovit i 3 timmar.

Annars skulle man inte vara en rolig människa.

Jätte frustrerande! Vill ju sova men det går inte.. Idag har ja inte hunnit sova på dagen, målar vårat hus.. Helt förstörd nu. Haha.

Får nog bli sängen om nån halvtimma :p
  • JJ15

Har flera ggr drömt att vi kommer få tvillingar och idag googlade jag runt lite.. så nu känner jag nästan panik för vi bor i en alldeles för liten lägenhet ifall det är två som växer därinne. Men magkänslan kan ju va fel, känns bara som att det är en evighet kvar till fredag då vi har tid för KUB. Men när jag googlade om tvillingar så stod det "blivande mamman brukar ana det i förväg pga extra mycket trötthet och illamående".. ja, det har man ju verkligen haft. Det är en spännande tid vi lever i ;)

• Nataligbg

Hoppar in här!

Jag o maken väntar vårt andra barn, Bf 3e december trodde läkaren men det får RUL utvisa som vi gör 7/7. Är i v13 och gjort Kub så nu börjar det kännas mer verkligt. Har även en son på 9,5mån hemma så det blir tätt mellan barnen :)

Är 31år och bor i Gbg

Svar på tråden BF december 2015 :-)