BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Välkommen i tråden :)
Min mage har börjat visa sig ordentligt nu senaste veckan (11+2 idag). Tidigare har jag varit svullen enbart om kvällarna, men nu tycker jag mig ha en liten bula hela tiden.
Idag är den så stor så den putar ut mer än tuttarna och T-shirten är för kort haha. Men mysigt är det 
Min mage syns också rejält! Vågar man berätta på jobbet efter v. 12 och KUB? Eller hur gör ni andra?
Min mage syns också rejält! Vågar man berätta på jobbet efter v. 12 och KUB? Eller hur gör ni andra?
Ååååh så grym han var!! Vilken rysare det var inatt!
Jag är tvärtom. Har aldrig kunnat somna om tidigare när jag vaknat på morgonen men nu är det inga problem.
Ja! Kan inte heller somna om. Varje dag vaknar jag 06:30 och kan inte somna on.
Men tar igen på eftermiddagen, precis sovit i 3 timmar.
Annars skulle man inte vara en rolig människa.
Har flera ggr drömt att vi kommer få tvillingar och idag googlade jag runt lite.. så nu känner jag nästan panik för vi bor i en alldeles för liten lägenhet ifall det är två som växer därinne. Men magkänslan kan ju va fel, känns bara som att det är en evighet kvar till fredag då vi har tid för KUB. Men när jag googlade om tvillingar så stod det "blivande mamman brukar ana det i förväg pga extra mycket trötthet och illamående".. ja, det har man ju verkligen haft. Det är en spännande tid vi lever i ;)
Hoppar in här!
Jag o maken väntar vårt andra barn, Bf 3e december trodde läkaren men det får RUL utvisa som vi gör 7/7. Är i v13 och gjort Kub så nu börjar det kännas mer verkligt. Har även en son på 9,5mån hemma så det blir tätt mellan barnen :)
Är 31år och bor i Gbg