BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Åååh ni tar ju sovmorgon ;) En annan är uppe o studsar redan kring 4-5! Omöjligt att somna om. Har problem med att sova som icke gravid men alla tre graviditeterna är jag lika vidrigt morgonpigg. Mysigt att ha morgonkaffet i lugn o ro men är ju dödstrött hela dagen sen och jag sover inte en minut på dagarna, det är omöjligt för mig.. Detta är en av få kvällar jag håller mig vaken en stund trots att barnen sover (drack kaffe sent) men nu däckar jag inom 5 min jämte min stora höna! :)
Åh idag skulle ja inte tagit jeans på mig... Hoppas ingen på jobbet ser nått, den är svullen redan från morgonen nu.. :p
Jag fattar inte hur kroppen fungerar. Helgen har gått så otroligt bra och jag hann redan hurra över att v. 13 börja och all illamående försvann direkt. Men så imorse. Suck. Har redan kräkts tre ggr på tre timmar. :(
Jag fattar inte hur kroppen fungerar. Helgen har gått så otroligt bra och jag hann redan hurra över att v. 13 börja och all illamående försvann direkt. Men så imorse. Suck. Har redan kräkts tre ggr på tre timmar. :(
Vissa dagar mår jag inte illa alls medan jag vissa dagar kräker massor.
Usch tror min son smittat mig med maginfluensa :( orolig att det ska påverka bebisen i magen..
Usch tror min son smittat mig med maginfluensa :( orolig att det ska påverka bebisen i magen..
När kan man börja köpa grejor till bebisens ankoms? Jag är i v.11 så väntar lite till men har börjat fundera på när man brukar börja köpa? Vill inte köpa allt i sista minut för då blir det en stor summa på en gång och massa stress.. :)