BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Okej, vi kanske är galna (till mitt försvar så älskar jag babyprylar!) men vi har redan hunnit köpa vagn (bugaboo Cameleon all black), duvblå åkpåse från elodie details, zebrafärgat babyskydd från britax (trodde inte att dessa kunde vara fina!), babynest från Sleepyhead, bedside crib från troll, Babysitter från Babybjörn, bärsjal från ergobaby och en hel del kläder. Vi har nästan ingenting kvar från när dottern var liten! Vad har ni andra handlat än så länge?
När det gäller vad man har på en bebis i smällkalla vintern så tycker jag också att det är jättesvårt. Vi har köpt en vindfleeceoverall från Polarn o. Pyret som vi kommer att ha honom i, sen kommer han ju att ligga i en åkpåse. Det som är bra med den från POP är att den är väldigt lätt att öppna upp så fort man går in i en affär och det blir varmare. Är det riktigt kallt så tror jag nog att vi håller oss hemma i största möjliga mån.

Lång väntan till torsdag men snart är det er tur :)! Nja, det kan ju vara bra att ha ett klädesplagg som går att dra ned (om man har klänning så blir det mycket benvisning)... Kissa innan :). Bestäm om ni vill fråga efter kön. Ev ha med kamera (vi hade mobilen).
Här är också en till med RUL kvar!
På onsdag nästa vecka är det dags för oss.
Känner en massa sparkar hela dagarna så är inte jätte orolig men ändå: hur kan man inte vara orolig?
Har inte tänkt så mycket på förlossningen. Eftersom det är min första gång, vet jag inte hur jag ska tänka riktigt.. Vad ska man vara rädd för? Vad ska man vara förberedd på? Osv..
Brukar känna en hel del buffar i magen men har inte känt så mycket idag eller igår.. Börjar bli orolig...
Känner mig liksom du, orolig. Har känt en del rörelser varje dag, men nu knappt någonting 2-3 dagar. Är vi v 17+4, vet inte hur mkt man bör känna? Hur ofta etc?
Känner mig liksom du, orolig. Har känt en del rörelser varje dag, men nu knappt någonting 2-3 dagar. Är vi v 17+4, vet inte hur mkt man bör känna? Hur ofta etc?
Jag frågade när man skulle känna mer dagligen när jag var på ultraljudet och hon sa iaf från v 22 så ni kan vara lugna :)
Ok, då ska jag försöka slappna av en aning. Tack för era svar