BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Stress i livet resulterade i -4 kg.. Så nu ligger jag på +2 kg igen. Relationen är knagglig just nu. Tar mycket på oss med småbarn. Hur kommer livet se ut om några månader?
Nej, just nu är jag inte någon muntergök. Det mesta känns bara jäkligt tungt. :(
Fellow preggos! Jag har en fråga... Jag behöver ha en kudde mellan mina ben när ja sover för att inte få ont i ljumskarna. Den jag har nu är för smal... Tror ni att en amningskudde skulle funka eller måste man köpa en "riktig" gravidkudde?
Minns ni när man rekommenderas sluta sova på ryggen, och vilken sida var det "bättre" att sova på med tanke på blodtillförseln?
Stress i livet resulterade i -4 kg.. Så nu ligger jag på +2 kg igen. Relationen är knagglig just nu. Tar mycket på oss med småbarn. Hur kommer livet se ut om några månader?
Nej, just nu är jag inte någon muntergök. Det mesta känns bara jäkligt tungt. :(
Fellow preggos! Jag har en fråga... Jag behöver ha en kudde mellan mina ben när ja sover för att inte få ont i ljumskarna. Den jag har nu är för smal... Tror ni att en amningskudde skulle funka eller måste man köpa en "riktig" gravidkudde?
Minns ni när man rekommenderas sluta sova på ryggen, och vilken sida var det "bättre" att sova på med tanke på blodtillförseln?
Velvet:
Tankarna snurrar runt runt. Vi har pratat om att vara särbo ett tag. Men så svårt att hitta en till lägenhet. Småbarnslivet har tagit död på romansen. Funderar på att börja "dejta" igen och se om vi kan väcka glöden. Nu sista tiden har han vänt sig till en kvinnlig klasskamrat utan min vetskap vilket har lett till massa onödiga svartsjukekänslor och tilliten sviker...
Låter inget kul alls att förhållandet knakar. Men varför väljer man att skaffa ett barn till om det redan är knackigt? Det lär ju tyvärr inte bli nåt bättre med en liten till :(