BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Angående det här med vikten igen... Jag blev ju lite stressad för någon vecka sen att jag hade gått upp ett drygt kg på en vecka. Nu när jag vägde mig typ 1,5 vecka senare så har jag gått ner typ 1,5 kg. Fattar ingenting. Var det bara vätska då? För så mycket har min vikt aldrig pendlat innan.
Är säkert bara vätska! Jag kan se tydlig skillnad på hur svullna mina ben är dag till dag :)
Oj här dömer vi varandra till höger och vänster!
Lite nyfikna på vad ni menar ni som skriver att ni aldrig skulle skaffa barn med en ny partner, då avstår ni hellre?
Oj här dömer vi varandra till höger och vänster!
Lite nyfikna på vad ni menar ni som skriver att ni aldrig skulle skaffa barn med en ny partner, då avstår ni hellre?
Någon mer som är torr i munnen? Är i vecka 25 nu och fy vad torr jag är, har även fått större läppar skumt nog.
Beya: jag tog det helt klart som en "attack" när hon frågade varför jag valt att skaffa ett till barn. Jag menar "skadan" (bebisen i magen), var ju uppenbarligen redan gjord, så kändes som en jäkligt onödig frågeställning när jag uppenbarligen skrev om min situation för att få råd inte någon jäkla pekpinne i en redan "pressad" situation.
Sedan till din fråga så menar jag också som velvet vi har alla olika preferenser. Och jag kommer själv från en familj där det finns halvsyskon och jag vet att det ofta blir mer "problem" ju fler föräldrar som är med i bilden, så därför skulle jag avstå från att skaffa fler barn med en ny partner om jag redan hade barn. :)
Kan inte ni ta såna diskussioner via PM, så att detta kan vara en tråd där vi, på ett positivt sätt, kan följa varandras graviditeter?
Som sagt var det stöd och råd jag var ute efter. Inte något annat. Därav satt jag punkt i att säga "nog diskuterat om min relation". Var inte alls meningen att det skulle spåra ut så.
Lämnar det mer än gärna :)
Beya: jag tog det helt klart som en "attack" när hon frågade varför jag valt att skaffa ett till barn. Jag menar "skadan" (bebisen i magen), var ju uppenbarligen redan gjord, så kändes som en jäkligt onödig frågeställning när jag uppenbarligen skrev om min situation för att få råd inte någon jäkla pekpinne i en redan "pressad" situation.
Sedan till din fråga så menar jag också som velvet vi har alla olika preferenser. Och jag kommer själv från en familj där det finns halvsyskon och jag vet att det ofta blir mer "problem" ju fler föräldrar som är med i bilden, så därför skulle jag avstå från att skaffa fler barn med en ny partner om jag redan hade barn. :)
Kan inte ni ta såna diskussioner via PM, så att detta kan vara en tråd där vi, på ett positivt sätt, kan följa varandras graviditeter?
Beya - jag skulle aldrig i livet stanna hos en man som jag inte är lycklig med, än mindre skaffa ytterligare ett barn med honom. Så där är vi lika. Skillnaden blir väll då att jag skulle avstått ifrån fler barn i framtiden, även om jag träffade någon ny. :) Nåja, nog om detta som ni skrivit.