• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • fantasy06

Finns det någon speciell anledning att ni fått vul? Tycker det är många som skriver ni fått tid?

• Elisabeth83

Vi har oplanerat fått ett plus på stickan så hoppar in här. Ska till sjukhuset imorgon så får vi se om de kan komma med mer info om hur långt gången jag är. Skulle tippa på 6-8 veckor. Är så chockad just nu. Vet heller inte om vi ska behålla men tror inte jag klarar abort.. 

Älskar mitt sötaste lilla Z!
  • Dakine
    Knasbollen81 skrev 2015-04-09 06:10:53 följande:
    Åh jag har VUL den 24 april- lika nervös!! Men om man ser ett fint pickande hjärta tror jag att jag kan slappna av mer
    Jag känner samma, när jag ser att det är något som lever då kan jag nog sluta oroa mig lika mycket. 
  • Dakine
    fantasy06 skrev 2015-04-09 06:38:14 följande:

Finns det någon speciell anledning att ni fått vul? Tycker det är många som skriver ni fått tid?

Nej inte någon speciell anledning. Jag går privat på VUL och får därmed också betala för det. Landstinget gör inga tidiga VUL om det inte är något speciellt. 

Jag är väldigt orolig, och vill därför göra ett. 
  • längtar14

Jag ska på vul den 29:e men det är för att jag gjort ivf.
  • jessis1987
    Lyckligajag skrev 2015-04-08 17:05:45 följande:

Plussade idag! :) bf 11/12! Snälla bli december nu, kan gärna hoppa över sommaren ;)

Grattis! jag har bf dagen efter dig :)
  • Beya

Hjälp jag kan inte längre knäppa mina byxor! ska man reda behöv köpa ett sådant där resårband till knäppningen :)känns liiite tidigt.

• Diskmedel
    Knasbollen81 skrev 2015-03-29 07:51:57 följande:

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

Jag plussade i tisdags. Känslan är overklig och har inte riktigt sjunkit in... Jag o min sambo har försökt i 5 år att skaffa barn. Vi har gjort 4 IVF försök, ingen lycka där. Så vi beslutade att vi skulle ta vägen via donerade spermier. Så vi åkte till Danmark förra månaden och nu har vi plussat.
  • Knasbollen81
    Diskmedel skrev 2015-04-09 09:08:07 följande:

Jag plussade i tisdags. Känslan är overklig och har inte riktigt sjunkit in... Jag o min sambo har försökt i 5 år att skaffa barn. Vi har gjort 4 IVF försök, ingen lycka där. Så vi beslutade att vi skulle ta vägen via donerade spermier. Så vi åkte till Danmark förra månaden och nu har vi plussat.

Oj vilken resa, underbart!! Nästan så jag sitter här och gråter för din skull. Märkt av massor med hormoner på senaste tiden.

Hur känns det? Vet du beräknad BF?!

Kom gärna med i vår hemliga FB grupp. Alla är urgulliga och många har varit med om liknande resor som du.

Gruppen är hemlig så inte sökbar, men om du addar Rozanna pettersson kan hon lägga till dig :)
  • Knasbollen81

Jag bokade själv privat via ett landstingsanslutet ställe. Kostar enbart pat.avgift

Gjorde inte med första barnet men känns skönt nu!
Svar på tråden BF december 2015 :-)