BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Finns det någon speciell anledning att ni fått vul? Tycker det är många som skriver ni fått tid?
Vi har oplanerat fått ett plus på stickan så hoppar in här. Ska till sjukhuset imorgon så får vi se om de kan komma med mer info om hur långt gången jag är. Skulle tippa på 6-8 veckor. Är så chockad just nu. Vet heller inte om vi ska behålla men tror inte jag klarar abort..
Finns det någon speciell anledning att ni fått vul? Tycker det är många som skriver ni fått tid?
Plussade idag! :) bf 11/12! Snälla bli december nu, kan gärna hoppa över sommaren ;)
Hjälp jag kan inte längre knäppa mina byxor! ska man reda behöv köpa ett sådant där resårband till knäppningen :)känns liiite tidigt.
Jag plussade i tisdags. Känslan är overklig och har inte riktigt sjunkit in... Jag o min sambo har försökt i 5 år att skaffa barn. Vi har gjort 4 IVF försök, ingen lycka där. Så vi beslutade att vi skulle ta vägen via donerade spermier. Så vi åkte till Danmark förra månaden och nu har vi plussat.