BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Plussade idag! :) bf 11/12! Snälla bli december nu, kan gärna hoppa över sommaren ;) 
Jag håller med er andra i tråden om just tröttheten - svårt att veta om det är för att det har varit mycket på jobbet sista veckan men jag är heeelt slut, helst skulle jag vilja sova hela dagen. Får tvinga mig till jobbet och att inte somna där :P
Annars går det ganska bra. Gasig och lätt lätt molvärk till och från, känns lite lätt spänd i brösten. Inget speciellt illamående ännu, men luktsinnet är definitivt skarpare än vanligt :)
Plussade idag! :) bf 11/12! Snälla bli december nu, kan gärna hoppa över sommaren ;) 
Jag tycker jag har mindre framträdande symtom denna graviditet i jämförelse med när jag väntade sonen. Synd bara att jag har så lätt till oro...
Endast lätt molvärk av och till samt lite känsliga bröstvårtor. V 4+0 enl mina beräkningar.
Jag har knappt inga symtom, mensen var sen och då fick jag en magkänsla att jag var gravid och det stämde ju :) nu märker jag lite molande värk i magen bara men känner inget annat. Har en magkänsla på att det är en flicka vi väntar också, min sambo bara skrattade när jag sa det, haha :) nu längtar vi till första ultraljudet :)
Ojoj! Blev visst ett plus på stickan här ikväll. Så blandade känslor! Jag vill ha en trea men mannen har sagt nej, och nu kommer här en hoppsan! Jag är lite rädd för att jag inte ska hinna med de andra två ordentlig men hoppas att det bara är en känsla och att alla tre barn ska få allt de de behöver. Pjuh! ;)
Vad heter fb-gruppen? Är den sökbar?
Grattis!
Gruppen är hemlig så inte sökbar, men om du addar Rozanna pettersson kan hon lägga till dig :)
plussade i måndags och har bf den 9 december :)
Vill gärna följa er och bli medlem i fb gruppen
Har en flicka på 2 år på lördag :)
Bokat in ett VUL den 27 april. Så himla nervös! Tänk om det inte finns något där !?
Bokat in ett VUL den 27 april. Så himla nervös! Tänk om det inte finns något där !?