BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Så t.o.m sex kan vara en risk? jag har ju haft ett missfall så jag är också nojig över hur man ska våga det då.
Så t.o.m sex kan vara en risk? jag har ju haft ett missfall så jag är också nojig över hur man ska våga det då.
Alla mina symtom är puts väck, förutom ömma bröst.. Känns verkligen som att fostret antingen dött, eller att det inte var något alls. Är inte heller trött, vilket jag var med första barnet jätte länge! Allt känns så annorlunda denna gång. Oroar ihjäl mig. Vi har sagt att vi ska vänta med sex till efter v 12, men har gett varann orgasm ändå på andra sätt. Nu är jag skit nojig över att orgasm ska ha lett till att fostret dött... VUL på måndag. Vill bara få det överstökat....
Frågade min fertilitetsläkare och hon sa att de finns inga risker med att ha sex... konstigt hur de kan vara så olika? ??
Frågade min fertilitetsläkare och hon sa att de finns inga risker med att ha sex... konstigt hur de kan vara så olika? ??
Då jag har lätt för att blöda och fått flera missfall väntar vi med med den biten. :-/
Okej! Hur är allas symtom? Jag har BF 26 december (än så länge), är alltså bara i v5.
Jag känner ibland att det spänner i brösten. Jag är tröttare än vanligt och somnar halv 9 på kvällarna och sen sover jag rätt så dåligt.
Jag går på toa oftare än vanligt, men inte as mycket.
Igår på ICA började jag nästan grina av ingen anledning alls för att sedan börja skratta.
Har molande värk i magen då och då men inga kräkningar..