• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Beya

Tänkte att det är ngr av er som blivit avrådda av läkare att träna, hur ska man då våga göra det? då är det alltså en risk.

• gällka88

Jag reagerar inte på dofter.. Mår inte illa heller. Kan va lite yr ibland å är trött! Vaknar också på nätterna och är dyngsur i svett! Någon annan som svettas nattetid?

• Anniiica
    Beya skrev 2015-04-23 19:10:11 följande:

Tänkte att det är ngr av er som blivit avrådda av läkare att träna, hur ska man då våga göra det? då är det alltså en risk.

Jag blev avrådd till vecka 12, sen sa min bm att man får känna efter själv, men promenader går ju bra :)
  • skt1982
    gällka88 skrev 2015-04-23 19:19:31 följande:

Jag reagerar inte på dofter.. Mår inte illa heller. Kan va lite yr ibland å är trött! Vaknar också på nätterna och är dyngsur i svett! Någon annan som svettas nattetid?

Svettas inte men pendlar väldigt mkt från väldigt varm till frusen.. Och de två senaste nätterna har varit väldigt varma..
  • bebba83
    Beya skrev 2015-04-23 19:10:11 följande:

Min läkare sa att ja inte får ta ut mig på gymmet. Hon jämförde med att man inte ska ligga på topp på spinningen eller ta i det där extra på body pumpen men att lätt träning bara är bra... ja tänkte satsa på promenader och yoga för gravida. ...
  • PrinsessanNova13
    Anniiica skrev 2015-04-23 19:29:17 följande:
    Jag blev avrådd till vecka 12, sen sa min bm att man får känna efter själv, men promenader går ju bra :)
    Gjorde hon :-O Är det av nån speciell anledning?? Shit jag blir alldeles orolig,jag har nämligen börjat promenera och ska iväg på gymmet på lördag fm :/
  • Elisabeth83

Min läkare sa att jag kan träna på som vanligt! Var på Vul idag och såg hjärtat picka. var i v. 6+6 enligt vul men 7+4 enligt mens så BF någon gång mellan 6 -12 Dec. Kan det skilja så mycket som en vecka eller är embryot för litet?

Älskar mitt sötaste lilla Z!
  • BowserSchnauzer
    Anniiica skrev 2015-04-23 19:29:17 följande:
    Är det för att du haft upprepade mf? Annars brukar det ju inte vara några restriktioner (förutom kontaktsporter som boxning och dyl)
  • Anniiica
    PrinsessanNova13 skrev 2015-04-24 03:24:41 följande:
    Gjorde hon :-O Är det av nån speciell anledning?? Shit jag blir alldeles orolig,jag har nämligen börjat promenera och ska iväg på gymmet på lördag fm :/
    Eftersom jag har 1 MA efter ivf och 2mf i bagaget så ska jag inte anstränga och utmana min kropp.

Och just nu gör jag väl allt för att inte utsätta mig för risker att förlora bebis.
  • Anniiica
    Anniiica skrev 2015-04-24 09:15:40 följande:
    Eftersom jag har 1 MA efter ivf och 2mf i bagaget så ska jag inte anstränga och utmana min kropp.

Och just nu gör jag väl allt för att inte utsätta mig för risker att förlora bebis.
    Efter MA så var jag inlagd på sjukhus i 3 dagar med 3 omgångar medicin för att få ut allt, och det vill jag aldrig mer vara med om, så jag kommer lyssna på allt och ta det väldigt lugnt till efter vecka 12, då förhoppningsvis riskerna för MF minskat.
Svar på tråden BF december 2015 :-)