• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • PrinsessanNova13

Alltså jag mår skitdåligt !!
    Vet inte vad det är,men är alldeles matt,skakig i knäna,helt ostadig,yr och ont i huvudet.....hjärtat slår i över 100 slag i minuten 105-128 .... och jättehårt!

Detta har hållit på nästan hela veckan nu :/

• Lizzie09
    PrinsessanNova13 skrev 2015-04-25 21:51:19 följande:

Vet inte vad det är,men är alldeles matt,skakig i knäna,helt ostadig,yr och ont i huvudet.....hjärtat slår i över 100 slag i minuten 105-128 .... och jättehårt!

Usch vad jobbigt, har du pratat med sjukvården?
  • skruttan55
    TessOphira skrev 2015-04-25 17:59:35 följande:
    haha jahaaa då missförstod jag :) Du kan alltid ringa gynakuten och "ha superduper ont" då får du komma in och göra ett VuL ;) 
    Tack för tipset! Jag såg i din blogg att vi ligger nästan på samma dag du och jag. (Jag är 5+2 idag) Är det din första med?
  • PrinsessanNova13
    Lizzie09 skrev 2015-04-25 22:02:03 följande:
    Usch vad jobbigt, har du pratat med sjukvården?
    Nä jag har inte ringt än,först började jag fundera över blodvärde osv....men jag äter järntabletter och dricker äckel-päckel-saft ;)
    Så jag tror inte att det är de....förra graviditeten hamnade jag på 52 i blodvärde och ilfart till sjukan,så jag har lärt mig en läxa där.

Funderar på om jag ska ringa imorgon,för det stramar och gör väldigt ont i magen också,först var det ensidigt men nu är det hela nedre delen som gör ont....

Helt förlamande trött,jättehungrig hela tiden men ändå inte sugen på någonting förutom vatten!
  • BowserSchnauzer
    PrinsessanNova13 skrev 2015-04-25 21:51:19 följande:

Oj, att hjärtat slår så snabbt hela tiden låter inte sunt. Allt behöver ju inte ha med graviditeten att göra. Tycker det låter vettigt att söka sjukvård för om du mår dåligt av det. Kram
Svar på tråden BF december 2015 :-)