• Anonym (Anonym)

    klarar inte av dottern..

    Vad finns det för hjälp eventligen..just nu vet jag inte var jag ska vända mig,vad jag ska göra..ska jag börja på antideppressiva eller vad..klarar knappt vara nära min dotter..pappan tar hand om henne medans jag sitter annat rum..detta är en ohållbar situation..hur kunde det bli såhär..har en underbar dotter som jag vill vara nära men fixar inte det..gud vad jag är ledsen..behöver skriva av mig..är det ringa till soc som gäller eller till någon i kommunen..????

  • Svar på tråden klarar inte av dottern..
  • Anonym (Anonym)

    Kan sådana komma och gå?? Jag hade något efter förlossningen med sen har det blivit ok men sen nu för några veckor sen klarar jag inte henne utan vill bara fly hemmet..är irriterad på både henne och sambon..sen blir det inte bättre av att han struntar i det och sitter och spelar istället men han har väl tröttnat..ska ringa, tack!

  • Anonym (!!!)

    Hur gammal är hon? Du måste söka hjälp NU!!

  • Anonym (Anonym)

    Blir fem i november..jag känner att jag måste det med!

  • Chianti
    Anonym (Anonym) skrev 2015-03-29 23:08:47 följande:

    Blir fem i november..jag känner att jag måste det med!


    Då är det inte förlossningsdepp men antagligen depression. Och det är inte konstigt alls att du mår kass, 4-åringar kan vara rätt enerverande och om du även har en sambo som beter sig dåligt så är det fullt förståeligt att det skaver.
    Se till att ta dig till vårdcentralen så att du får hjälp snabbt.
  • Anonym (Anonym)

    Sen förstår jag inte..jag mår bra när jag är ute med vännerna eller hemma och hälsar på någon..men sen hemma kommer ångesten osv..depression mår man väl dåligt hela tiden i alla situationer..eller?

  • Chianti
    Anonym (Anonym) skrev 2015-03-29 23:19:56 följande:

    Sen förstår jag inte..jag mår bra när jag är ute med vännerna eller hemma och hälsar på någon..men sen hemma kommer ångesten osv..depression mår man väl dåligt hela tiden i alla situationer..eller?


    Det låter mer som ångest ja. Men gå till VC så får du hjälp och stöd.
  • ankan85

    Låter tyvärr som mig innan jag separerade. Mådde bra så fort jag var hemifrån men mådde kass så fort jag kom hem.

    Till slut kom jag underfund med att jag mådde dåligt initt förhållande

Svar på tråden klarar inte av dottern..