Påpeka för överviktiga
Ge fan i att lägga dig i hur andra lever sina liv så blir både din man, son och de människor du förolämpar med din "välmening" nöjda.
Ge fan i att lägga dig i hur andra lever sina liv så blir både din man, son och de människor du förolämpar med din "välmening" nöjda.
Du frågade om det är fel och oartigt att påpeka för tjockisar att de inte borde trycka i sig chips och läsk, du har fått flera svar där alla varit överens om att det är en bra bit över gränsen för vad som är okej att säga till andra. Lyssna, ta lärdom och sluta upp med ditt gränslösa och oartiga beteende! I all välmening.
Det känns som att jag blir väldigt missförstådd i denna tråd. Jag ger mig inte på folk eller är taskig utan jag försöker uppmuntra och peppa. Säger ju inte "Köp inte chips, tjockis" utan ger alltid råd och tips med ett leende. Morotsstavar med dipp är lika gott som chips :)
Alla kommentarer om kött eller klädstil är ju helt irrelevanta. Det här handlar inte om personliga åsikter utan om hälsa och välmående.
Men nu har jag fått lära mig att alla tjocka tydligen har cancer och därför är det synd om dem. Ojoj.
Att man har varit gravid är ingen ursäkt. Jag har två barn, och visst var jag inte i kanonform i direkt, men efter 2 månaders träning och rätt kost är det inga problem att vara i god hälsosam form!