FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Tack tjejer! Vad gulliga ni är. Skönt att prata med andra i samma situation. Hoppas vi alla får plus. Det är våran tur nu!
Jag går i Falun:)
Idag får min allra bästa kompis sitt andra barn och imorgon ska mensen komma så vi äntligen kan starta upp FET i maj! Blir en bra vecka!
Hej hej! Du är bland vänner här och vi är många, inkl. mig själv som känner som du...
Deppigt, grått och trist! Man har svårt att se ljusglimtarna... Men man får bara försöka ännu hårdare, för dom finns där!
Jag skall också göra mitt första FET i maj. Går på Carlanderska... Vart går du?
Jag är jätterädd att mina ägg (har "bara 2) inte skall klara upptiningen!
Ja jag hoppas också på att slippa "slösa bort" båda äggen på ett försök!
Dom är 5-dagars blastocyster så återföring på dag 6 isf. Hoppas min ägglossning kommer tidigare än denna månaden så att vi hinner få tillbaka innan vi ska på minisemester...
Hur länge är dina odlade? Trist att behöva åka så långt, men Falun sägs ju vara riktigt bra så förhoppningsvis är det värt besväret :)
Någon som vet hur lång tid det tar att tina upp? 1 dag?
Att tina upp en frysis går på någon timme bara så det gör dom på morgonen samma dag.
Att tina upp en frysis går på någon timme bara så det gör dom på morgonen samma dag.