FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
En fråga: Har tagit två doser Gonal-f på 375 E ur en 900-penna. När jag kollade nu är det 450 enheter kvar. Hur går det ihop? Är det alltid extra mycket i varje penna? Någon som kan hjälpa mig? Börjar ju noja på att jag inte fått i mig rätta doser...
Ni kan bortse från föregående inlägg!
Har fattat grejen här...
Hoppar gärna in i denna tråden :) ska i slutet på maj börja med sprutor kör de korta protokollet, detta är vårt tredje IVF och vi betalar nu själva då våra landstingsförsök är slut..vi går på distans på carlanderska.
Börjar spraya i morgon! Äntligen!
Dagen D är äntligen här för oss! Lycka till nu o hoppas du slipper alla nysattacker ;)
Brukar du nysa? Än så går det fint. Men börjar känna mensvärk redan. Men det bör vara en vecka dit. Kan nästan tycka att jag saknat sprayen. Den smakade inte så dåligt som jag minns den.
Ja jag brukar nysa men det va inte så farligt igår :) nä jag håller med dej! Hade för mej det smakade värre haha
Sprutstart idag.
Så på't igen bara! Fler sprutare just nu?