FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Tack allihopa. Då är inte hoppet helt dött iaf :) gör ett nytt digitalt test på fredag och uppdaterar då :)
Skriv när du vet något mer :) hoppas!
Å vad bra att det så fint!!! Nu SKA det funka för dig!!!
Vet ganska snart om nåt av de tre små embryona överlevt natten... Hoppas jag får göra dig sällskap i ruvningen :)
Tack snälla ni som bryr er, blir nästan rörd :)
Dom har inte ringt än.. Dom ringer mellan 10-12 om det inte blir nåt ET och sist när det hände ringde dom 10 prick. Så hoppas att det betyder att vi får sätta in nåt idag nu när dom inte ringt än men man är väl inte helt safe förrän man sitter i gynstolen antar jag...
Jag tycker absolut det ser positivt ur sådär såg mina ut innan testdag ![]()
Testade imorse. Inte positivt. Det kan vara för tidigt jag vet men hoppet sjunker ändå lite. Det syns dock ett svagt streck i testrutan. Vad tror ni? Enligt testet skulle man då testa igen inom 48 h. Jag har egentligen testdag på lördag, är på ruvardag 12 idag. Ingen mens i sikte.. Någon mer som fått testdag en lördag? Kan ju inte ringa kliniken å tala om svaret., funderar på å testa på fredag igen och ringa då.
Helnil>> det där är positivt! Så prova igen om nån dag.
Erica>> jag gick också spänd igår och rädd telefonen skulle ringa. Håller tummarns för er idag.
Så glad (: Carlanderska ringde idag och meddelade att 12 av 16 ägg har blivit befruktade (:
På söndag får vi tillbaka en blastocyst och förhoppningsvis några till frys! 
Jag är ruvare!!!!!! Fick precis tillbaka ett toppenfint embryo :):):):) Så tacksam att ha kommit så här långt :)
Grattis! Nu är det bara att vänta å se ;)
Jag är ruvare!!!!!! Fick precis tillbaka ett toppenfint embryo :):):):) Så tacksam att ha kommit så här långt :)
Nicka>> åh så bra resultat!
Erica>> åh så kul! När har du TD? Jag har 23/6
Nicka>> åh så bra resultat! ![]()
Erica>> åh så kul! När har du TD? Jag har 23/6
Grattis! Nu är det bara att vänta å se ;)