• Gweny

FET/IVF 2015 Maj

Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.

Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.

• Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj
  • maka011
    JMD skrev 2015-06-12 07:39:01 följande:

Rd 10 och idag fick jag ett svagt pluss med clear blue, någon mer som ser det?

Längta: grattis ????

Längta skrev 2015-06-12 07:21:42 följande:
    Men vad roligt! Stort grattis till er båda! :)
  • EricaSE83
    Längta skrev 2015-06-12 07:21:42 följande:
    Vilket superplus!!! Stort grattis! Spännande, kanske är det två stycken därinne?? :) Underbar start på helgen för er, nu ska det gå vägen!!!
  • EricaSE83
    JMD skrev 2015-06-12 07:39:01 följande:
    Rd 10 och idag fick jag ett svagt pluss med clear blue, någon mer som ser det?

Längta: grattis ????
    Ser det absolut!!! Stort grattis!!! :)
  • EricaSE83
    Blomster84 skrev 2015-06-11 13:38:02 följande:

Äggstockarnas storlek och slemhinnan i livmodern såg bra ut förra veckan, ägglossningen kom på rätt dag osv. Det var det dom kollade efter sa dom. Så dom tyckte det var ok att köra på. Idag har jag inga bruna flytningar men det blir VUL imorgon för säkerhets skull. I annat fall får vi vänta tills sep. Nåja, vi får veta imorgon kl 10. Blir nog bra till slut. Tack för omtanken. Kram

Nu är du förmodligen precis på väg upp i gynstolen Skrattande
    Håller mina tummar för att allt ska se toppen ut och det ska vara förberett för att ta emot ett litet embryo därinne!
  • Längta
    EricaSE83 skrev 2015-06-12 09:59:13 följande:

Vilket superplus!!! Stort grattis! Spännande, kanske är det två stycken därinne?? :) Underbar start på helgen för er, nu ska det gå vägen!!!

Tack :):)

Jo de e ju 2 st där inne. Haha :)
  • Blomster84
    EricaSE83 skrev 2015-06-12 10:01:23 följande:

Nu är du förmodligen precis på väg upp i gynstolen

Håller mina tummar för att allt ska se toppen ut och det ska vara förberett för att ta emot ett litet embryo därinne!

Allt såg bra ut!! Vi kör FET imorgon!! Är så glad!! Imorgon blir jag ruvare för tredje gången.

Hur går det för dig? Kram!
  • EricaSE83
    Blomster84 skrev 2015-06-12 10:48:19 följande:
    Allt såg bra ut!! Vi kör FET imorgon!! Är så glad!! Imorgon blir jag ruvare för tredje gången.

Jaa!!!! Vad skönt att höra! Förstår att du måste vara väldigt lättad. Man får aldrig slappna av i den här världen alltså...

Jo det går bra, är ju bara på RD2 än så länge så fortfarande mest glad att få vara ruvare överhuvudtaget :) Hoppas att det fortsatt dela sig därinne och är redo för att borra in sig i helgen eller så :)

Stort lycka till i morgon!!!!! 

Kram
  • Gweny

JMD & Längta>> Grattis till er båda, så kul!

Blomster84>> lycka till imorgon!

Är på rd 3 och bara hoppas! Började semestern idag, så ska bli skönt att vara ledig i några veckor. Hoppas det sen blir en låång ledighet från jobbet nästa år.

• sanla
    Blomster84 skrev 2015-06-12 10:48:19 följande:

Så bra!
    Tredje gången gillt?

När vi får göra FET blir det också tredje gången

Lycka till!!
  • mom2012

Här hemma har tankarna snurrat. Läst mycket om immunologiska problem och sekundär barnlöshet. Beslutet landade i en immunförsvarsutredning. Känns bra beslut och oavsett om vi kör egna ägg eller donerade så fäster de ej om jag har immunologiska problem utan åtgärd. Utredningen börjar på måndag i sverige och sen utomlands.

Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj