FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Rd 10 och idag fick jag ett svagt pluss med clear blue, någon mer som ser det?
Längta: grattis ????
Äggstockarnas storlek och slemhinnan i livmodern såg bra ut förra veckan, ägglossningen kom på rätt dag osv. Det var det dom kollade efter sa dom. Så dom tyckte det var ok att köra på. Idag har jag inga bruna flytningar men det blir VUL imorgon för säkerhets skull. I annat fall får vi vänta tills sep. Nåja, vi får veta imorgon kl 10. Blir nog bra till slut. Tack för omtanken. Kram

Vilket superplus!!! Stort grattis! Spännande, kanske är det två stycken därinne?? :) Underbar start på helgen för er, nu ska det gå vägen!!!
Nu är du förmodligen precis på väg upp i gynstolen
Håller mina tummar för att allt ska se toppen ut och det ska vara förberett för att ta emot ett litet embryo därinne!
JMD & Längta>> Grattis till er båda, så kul!
Blomster84>> lycka till imorgon!
Är på rd 3 och bara hoppas! Började semestern idag, så ska bli skönt att vara ledig i några veckor. Hoppas det sen blir en låång ledighet från jobbet nästa år.
Här hemma har tankarna snurrat. Läst mycket om immunologiska problem och sekundär barnlöshet. Beslutet landade i en immunförsvarsutredning. Känns bra beslut och oavsett om vi kör egna ägg eller donerade så fäster de ej om jag har immunologiska problem utan åtgärd. Utredningen börjar på måndag i sverige och sen utomlands.