• Gweny

FET/IVF 2015 Maj

Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.

Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.

• Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj
  • mom2012

Jennie hcg ökar varannan var tredje dag så nej det kommer ej öka fler varje dag. Hoppas det är plus!

• Längta
    Linda8110 skrev 2015-05-28 06:04:44 följande:

3 ruvare är vi :)

4 ruvare. E på dag 3 än bara. E ju en evighetsväntan de här... Mår ni andra bra?
  • missmissis

Imorse mådde jag så illa så att jag kräktes. Mindre roligt och roligt. Har grym huvudvärk så vet inte om det va därför jag mådde illa eller om jag faktiskt är gravid. Vågar inte tro det men det är det enda jag tänker på. Kan den ha stannat denna gång?

Ruvardag 10. Testdag 2/6. Shit. Nervös.

• Scarabe

Hej, jag hoppas jag får hoppa in här i tråden:) Jag gjorde fet 19/5 och har tjuvtestat idag. Väääldigt tidigt men jag har bara använt primolut, lutinus och progesteron. Jag fick två starka plus på testerna, men är osäker på om jag kan lita på det. Har inte td förrän 9/6. 

• mom2012

Scarabe det är inte din egen ägglossning som spökar på gravtestet? Tog du ett test innan som var negativt? Spännande!!!!!

• Scarabe

Mom2012: jag tror inte det, ägglossning borde inte ge utslag på hCG och jag har inte tagit en ägglossningsspruta eftersom det var fruset. Men; oron finns där. Håller tummar och tår.

• Blåblomman

Testdag är egentligen på onsdag men vi har tjuvtestat och möttes av detta

Vårat första ivf försök. Svårt att ta in faktiskt efter 2 års kämpande.

• missmissis

Grattis till er som plussat!!!

Typ migrän hela dagen igår. Sen kom bruna flytningar.. På kvällen testade jag och det blev minus. Nu har mensen satt igång.. Så ledsen. Trodde jag var gravid denna gång. Fortfarande huvudvärk. Fan.

• Jennie
    missmissis skrev 2015-05-29 06:53:37 följande:

Grattis till er som plussat!!!

Typ migrän hela dagen igår. Sen kom bruna flytningar.. På kvällen testade jag och det blev minus. Nu har mensen satt igång.. Så ledsen. Trodde jag var gravid denna gång. Fortfarande huvudvärk. Fan.

Fy, vad trist! Livet är verkligen inte rättvist.

Jag testade igår med cb och det blev ett solklart plus. Men jag vågar ändå inte riktigt glädjas åt det. Jag har ju PCO och tydligen är risken större för mf då. Jag får ta en dag i taget och jag försöker med all min viljekraft förmå mitt lilla (eller lille?) embryo att stanna kvar.
  • EricaSE83
    Blåblomman skrev 2015-05-29 06:24:21 följande:

Testdag är egentligen på onsdag men vi har tjuvtestat och möttes av detta

Vårat första ivf försök. Svårt att ta in faktiskt efter 2 års kämpande.

Stort grattis!!!! Gud så härligt! Tänk att det faktiskt kan funka och att det går att få det där EFTERLÄNGTADE beskedet på stickan!
Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj