FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Nu är man ruvare. Fick tillbaks ett fint litet embryo idag, ett 5-dagars och ett till frysen. Tre st som ska odlas tills imorgon och ev då till frysen. Nu är det bara den jobbiga väntan kvar. Har testdag 7/6, man önskar så att vårt lilla frö nu ska bädda in sig ordentligt i mig och stanna där i nio månader. Kommer bli en lång vecka, man får nog försöka och sysselsätta sig så man inte tänker så mycket. Lycka till alla!! Så roligt när man ser plus här i tråden, det får en verkligen att hålla hoppet uppe!
Nu är man ruvare. Fick tillbaks ett fint litet embryo idag, ett 5-dagars och ett till frysen. Tre st som ska odlas tills imorgon och ev då till frysen. Nu är det bara den jobbiga väntan kvar. Har testdag 7/6, man önskar så att vårt lilla frö nu ska bädda in sig ordentligt i mig och stanna där i nio månader. Kommer bli en lång vecka, man får nog försöka och sysselsätta sig så man inte tänker så mycket. Lycka till alla!! Så roligt när man ser plus här i tråden, det får en verkligen att hålla hoppet uppe!
Jag började spruta igår med Menopur 150, så nu hoppar jag in lite mer aktivt här igen =)

Hur har det gått för dig efter Vulet? Håller tummarna att du också fått lite ljusare besked idag!!
Så här såg det ut imorse. Strecket har bara blivit marginellt starkare. Borde det inte bli starkare för varje dag? Usch, jag är verkligen jättenojjig och tror att jag kanske har fått en dålig leverans av teststickor. Eller kan det ta lång tid innan strecket blir starkare?
Jag håller tummarna för alla ruvare!
Vid vul igår såg dom 16 äggblåsor så äggplock bestämdes till imorgon! Känner mig så lättad att det verkar se bra ut hittills. Är nervös inför imorgon och förväntansfull, såhär nära har vi aldrig varit att bli gravida! :)
Härligt att det gick bra för dig också och att du får starta med behandlingen!
Och grattis till plusset Coocoo!