• Tacksamt

köper ni kläder varje månad?

Som frågan lyder köper ni kläder varje månad?
    Det kan vara allt från strumpor,trosor,bh,kalsonger,skor,jacka,tshirt osv...

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden köper ni kläder varje månad?
  • Nape

Jag är rätt snål mot mig själv, det blir att man köper mest till barnen. Har nog köpt i snitt ett plagg i månaden till mig själv de senaste åren. Denna månad blev det en top från Lindex rea för 65 kronor, haha.

Barnen har fått nya vårskor (äldsta skulle absolut ha converse), jeans, ett av barnen fick vårjacka och jag blev av med förra månadens inköp till mig själv (vårjacka, snygg som sjutton och det tyckte dottern med- hon har samma storlek på kläder).

Nåja, min tid kommer..

• Aniiee

Nej, verkligen inte. Dels för att jag hatar att köpa kläder och dels för att jag är alldeles för ointresserad av kläder.

The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • aleydis

Säkert blir det lite "förbrukningsvaror" varje månad, dvs leggings, trosor, strumpor, linnen. Nu som gravid blir det en del extra sånt och lite extra mammakläder.

• Josephine96

Nej verkligen inte, det är jag för snål för. Gillar inte att shoppa heller. Köper typ 1 par jeans om året och kanske högst 5 tröjor per år. Andra kläder ännu mer sällan, dvs bara vid behov om något är utslitet och trasigt.

• lövet2

Nej. Jag handlar åt mig 1-2 ggr/år och lite oftare åt ungarna.

• Tacksamt
    LaLola skrev 2015-04-09 21:29:55 följande:

Nix det ser jag ingen mening med.

Vad menar du med att du inte ser nån mening med det?
    Förra månaden behövde jag en kofta och vårskor.
    Då köpte jag det.
    Koftan för jag är frusen,vårskor för att slippa gå i vinterskorna.

Svar på tråden köper ni kläder varje månad?