Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Hej, någon här av er som redan har lyckats bli gravida och fått barn som möjligen har Lutinus över?
Jag är I akut behov då jag har fått öka upp lutinus-dosen pga blödningar.
Hej, någon här av er som redan har lyckats bli gravida och fått barn som möjligen har Lutinus över?
Jag är I akut behov då jag har fått öka upp lutinus-dosen pga blödningar.
Jättesnällt Frazze! Jag inboxat dig.
Om det är fler som har får ni mer än gärna höra av er. Jag tar 8 st per dag så jag konsumerar Lutinus som smör i solsken.
Jag gjorde också ÄD på AVA Riga men till mig var det ingen som hade några invändningar när jag ville göra syskonförsök ett år efter KS. Det var nästan på andra hållet att de ville att jag skulle börja behandlingen tidigare. Inget nämndes heller att jag skulle få snittet kollat innan start.
Hur som helst gick allt bra och jag blev gravid direkt och födde även nu med KS.
Jag har varit nedreglerad med Procren båda gångerna det har lyckats.
Tack för infon Savasana! Tycker att det är jättekonstigt att de från samma ställe ger olika bud. De gick med på ett år för mig också men då måste en läkare först intyga att det är läkt.
Jag undrar om man måste skicka bild eller intyg från läkaren eller om det räcker med muntligt? Det är tillräckligt krångligt att fixa läkartider för de olika kollerna ändå.
Hur många koller/läkarbesök behövde du göra vid ditt FET och var nedregleringen annorlunda tidsmässigt andra gången? Vid FET behöver man ju inte matchas med donatorn och ligga och 'surfa " med färdig slemhinna i ett par veckor tycker jag.
Vad härligt att höra att du lyckades bli gravid vid syskonförsökett också! Det är min/våran dröm!