Påbörja IVF april/maj
Jag kommer börja spruta, korta protokollet, inom några dagar och önskar kontakt med fler som vill dela erfarenheter under resans gång.
Jag kommer börja spruta, korta protokollet, inom några dagar och önskar kontakt med fler som vill dela erfarenheter under resans gång.
Härligt! Vad tar du för spruta? Jag sprutade på dag sex idag. Imorgon gör jag första UL. Lite spänd men ska nog gå bra. Lycka till med allt!
Japp igår (: så nu äntligen är vi igång!!
Har nått problem med min app till mobilen så jag kan inte skriva eller svara ): har testat de mesta.
Hur går de för dej? börjat med sprutor?
Hur kommer det sig att ni fick två tillbaka? Trodde dom bara satte in ett i taget. Jag har precis tagit sprutorna för dag 6. Imorgon ska jag på första UL. Håll tummarna för att allt ser bra ut! Hoppas du får behålla guldkornet/kornen nu!:)
Åhh, känns som om alla får ägg till frysen. Vi fick ut 19 ägg, 10 befruktades och ett till mig. Inget till frysen.. .suck, jag måste verkligen ha dålig kvalité på äggen..
Åhh, känns som om alla får ägg till frysen. Vi fick ut 19 ägg, 10 befruktades och ett till mig. Inget till frysen.. .suck, jag måste verkligen ha dålig kvalité på äggen..
Ni som gjort ostimulerat FET, vilka ägglossningsstickor använde ni?
Härligt! Vad tar du för spruta? Jag sprutade på dag sex idag. Imorgon gör jag första UL. Lite spänd men ska nog gå bra. Lycka till med allt!
Det gick bra. Såpass bra att jag inte behöver göra ett andra ultraljud på onsdag. Ska göra äggplock på fredag redan!:) troligtvis insättning på måndag men det kunde dom inte säga säkert. Allt blev så verkligt helt plötsligt! Lycka till på fredag på UL!
Jag tar Gonal-F 250 enheter, tredje dagen idag, på onsdag blir de tillägg med orgalutran och på fredag ultraljud (:
Hur gick de på ultraljudet?
Det gick bra. Såpass bra att jag inte behöver göra ett andra ultraljud på onsdag. Ska göra äggplock på fredag redan!:) troligtvis insättning på måndag men det kunde dom inte säga säkert. Allt blev så verkligt helt plötsligt! Lycka till på fredag på UL!
Detsamma! Vi får hålla tummarna för varandra på fredag :)
Åå va kul! Härligt (: Lycka till!
Tack! Jag längtar så till fredag (: