• Starletz

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Hej. Jätte kul att läsa denna tråd! Perfekt att kunna prata om detta med likasinnade :) har ätit p-piller i nästan 8år och slutade med dessa i februari i år. Vi försöker skaffa barn men det går sådär :/ har använt NC i två månader nu, men blir lite fundersam då jag har väldigt låg Temo trots att jag plussade på ÄL testet för några dagar sedan. Men tempen ligger lågt ändå :/ någon som har samma problem?

• Starletz

Hoppas verkligen det så det inte är något galet. Vill verkligen ha barn nu. Min sambo har äntligen sagt ja till att skaffa. Jobbigt när man hela tiden blir besviken när tempen är låg och inget händer :/. Hur har det gått för er andra som använder NC? Funkar det för er?

• Starletz

Vad skönt att jag inte är ensam. Mycket märkligt, kroppen är fascinerande ???? Idag steg min Temp enormt! Hoppas det kan va graviditet ????????

• Starletz

Konstigt att ägglossningstesten tidigare (där prickarna är mörkröda) visade positivt :s hel vetenskap det här med Temp.

• Starletz

Köpte ägglossningstest idag och positivt! :D Så ikväll blir det mys i sänghalmen :p

• Starletz

Nej jag har beställt men dom har inte kommit än. Så panikköpte på Apoteket. Får testa varje dag nu och gardera med sex närmaste dagarna för att säkra upp lite. Går det så går det. Annars nya tag nästa månad helt enkelt :)

• Starletz

Förresten är det någon som vet hur man ändrar sin presentation här på familjeliv. Står att jag är 46 haha vilket jag inte är :p

Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles