• Starletz

Tråden för oss som använder NaturalCycles

babypower skrev 2016-09-04 13:04:46 följande:

Jaaa! Nu hoppas jag den lille vill stanna kvar den här gången! Vågar inte riktigt vara glad!

Stort stort grattis! Vad roligt för er! :D
  • Starletz
    Bell13 skrev 2016-09-05 19:17:30 följande:
    Jag tar rosenrot från dag 1 till det börjar bli positivt på ältest. Fick blinkande glad gubbe idag och tar då inte rosenroten imorgon
    Jag började med rosenrot åxå för en vecka sen. Hoppas på att få ordning på min oregelbundna cykel så man kan bli gravid någon gång.
  • Starletz
    Bell13 skrev 2016-09-05 22:04:00 följande:
    Har ätit det en cykel tidigare och blev då gravid men kemisk så det stöttes bort men ändå en positiv effekt.
    Hoppas på att bli gravid nu och få behålla det
    Håller tummarna för dig !
  • Starletz
    Bobno1 skrev 2016-09-12 12:04:17 följande:
    Tack! Tog just digitalt som visade Gravid 1-2 v så nu hoppas jag det stannar! Är otroligt tacksam över att det gick så fort men samtidigt ödmjuk till att det fortfarande är tidigt och kan gå hur som helst. Men lycklig är jag!
    Åh stort grattis! Hur länge har ni försökt? Hur ser din graf ut nu?
  • Starletz
    Marrelita85 skrev 2016-09-13 14:46:00 följande:

Hej! 
    Hoppar in här. Är 31år och vi har nu försökt bli gravida i ett års tid och tänkte prova NC i hopp om att det ska öka chanserna. Är på dag två i min cykel och väntar på att tempen skall anlända så jag kan börja tempa. 

Välkommen hit! :)
  • Starletz
    Guffy78 skrev 2016-09-11 22:18:52 följande:

Idag börjar jag med bidrottningsgele. Äter rosenrot från dag 2 och är på dag 8 idag. Vill ge bättre chans till ägget att fästa. Dock stör mig spottings som inte upphör efter Mens. Har blött bara 1,5 dag och spottings sedan det. Föredrar att blöda ordentligt i 4 dagar som förut istället. Rosenrot gjorde att jag får rejäla ÄL känningar redan från igår och massor av äggviteflytning blandat med krämiga. Väntar på de dagar med vattniga flytningar att köra på , brukar ha 2 dagar med dom och sen ÄL på andra dagen av såna. Hoppas på ÄL inom 1 vecka för tester börjar stegra idag. Känner på mig att ÄL kommer vara tidigare det hoppas jag på . Var länge sen jag hade min normala cykel på 27-28 dagar. Senaste var på 41.

Jag slutade med p-piller i feb i år och har sedan dess haft en cykel på mellan 50-60 dagar. Började med rosenrot för en vecka sedan och hoppas på att få en normal cykel igen. Håller tummarna för dig med
  • Starletz
    Guffy78 skrev 2016-09-13 18:14:40 följande:
    Har du några känningar? Jag började få ÄL värken och känner hur äggstockar jobbar på sedan 2-3 dagar . Nu på cd 10 och har rikliga flytningar dock väntar på teststegring inom några dagar. Ev om en vecka.
    Ja jag började få ÄL känningar efter fem dagar. Men ingen stegring än. Är på CD 15 idag så hoppas att få ÄL inom en vecka iaf! Vilken CD är du på?
  • Starletz
    Starletz skrev 2016-09-13 21:44:45 följande:
    Ja jag började få ÄL känningar efter fem dagar. Men ingen stegring än. Är på CD 15 idag så hoppas att få ÄL inom en vecka iaf! Vilken CD är du på?
    Oj såg precis att du skrev CD 10
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles