Tråden för oss som använder NaturalCycles
Jaaa! Nu hoppas jag den lille vill stanna kvar den här gången! Vågar inte riktigt vara glad!
Jaaa! Nu hoppas jag den lille vill stanna kvar den här gången! Vågar inte riktigt vara glad!
Hej! 
Hoppar in här. Är 31år och vi har nu försökt bli gravida i ett års tid och tänkte prova NC i hopp om att det ska öka chanserna. Är på dag två i min cykel och väntar på att tempen skall anlända så jag kan börja tempa. 
Idag börjar jag med bidrottningsgele. Äter rosenrot från dag 2 och är på dag 8 idag. Vill ge bättre chans till ägget att fästa. Dock stör mig spottings som inte upphör efter Mens. Har blött bara 1,5 dag och spottings sedan det. Föredrar att blöda ordentligt i 4 dagar som förut istället. Rosenrot gjorde att jag får rejäla ÄL känningar redan från igår och massor av äggviteflytning blandat med krämiga. Väntar på de dagar med vattniga flytningar att köra på , brukar ha 2 dagar med dom och sen ÄL på andra dagen av såna. Hoppas på ÄL inom 1 vecka för tester börjar stegra idag. Känner på mig att ÄL kommer vara tidigare det hoppas jag på . Var länge sen jag hade min normala cykel på 27-28 dagar. Senaste var på 41.
Någon som har erfarenhet av bidrottning gelé? Vad tycker ni om det? Funkar det?
De funkade inte såg de ut som. Men laddade upp den på ett annat ställe så här är en länk till bilden
www.ladda-upp.se/bilder/xtvcpnpcbhmdqp/