• Starletz

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Någon som vet varför NC inaktiverar temperaturer som lagts in under förra månaden? NC har strukit flera.. :s

• Starletz
    Guffy78 skrev 2016-08-23 19:49:15 följande:
    Kolla så att inte små ruta med "avaktivera" är intryckt.
    Nej jag har inte avaktiverat något, utan upptäckte att NC gjort det igår. Strukit några dagar och flyttat ÄL förra månaden. Jätte lurigt!
  • Starletz
    Guffy78 skrev 2016-08-23 19:57:50 följande:

Efter all springande på toa en kvart i stupen idag känner jag konstig molande i magen runt äggstockar och nedre magen plus hugg lite då och då, strålar ner i benen också som vid Mens. Urinen är så utspädd så den är nästan genomskinlig mot koncentrerad igår och ändå streck finns där nu på eftermiddag/kväll i samma styrka så det är bara vänta och se nu hur kroppen beter sig....kan fortfarande inte hålla kisset mer än 1 timme. Har inte druckit nåt på 4 timmar nu för att dämpa det här men nej... Känns som min kropp fylls på med vatten från ingenstans:)

Åh jag håller tummarna för dig!
  • Starletz
    Guffy78 skrev 2016-08-23 20:14:07 följande:

Dagens test på nästan genomskinlig urin- tydligen mina hormoner starkare på kvällen för imorse det var nästan osynligt. Regel med morgonurin funkar inte för mig

Man kan se ett svagt streck. Håller tummarna !
  • Starletz

BIM idag men inget tecken på mens. Och tempen fortsätter vara hög och gå lite uppåt. Hoppas verkligen på att jag plussar denna gång! Ska vänta till lördag.

• Starletz
    Periksson90 skrev 2016-08-24 16:55:01 följande:

Tänkte att jag skulle dela med mig av min graf. Plussade svagt 19/8 och fick det sedan bekräfta med digitalt test (1-2 veckor gravid) 20/8, vilket var på bim -4 :) lycka till alla ni andra!

Stort grattis! Hur såg din kurva ut innan du plussade?
  • Starletz
    Periksson90 skrev 2016-08-24 16:55:01 följande:

Tänkte att jag skulle dela med mig av min graf. Plussade svagt 19/8 och fick det sedan bekräfta med digitalt test (1-2 veckor gravid) 20/8, vilket var på bim -4 :) lycka till alla ni andra!

Såg precis, bilden var lite fördröjd i min telefon.
  • Starletz
    Jenno0 skrev 2016-08-24 18:40:52 följande:

Hej!

Nu är det bekräftat, jag är gravid! Så sjuk känsla första gången, man fattar det inte riktigt. Så jag tänkte att Jag också delar med mig av min gravidgraf. Den ser annorlunda ut än de jag tidigare sett men jag plussade idag på clearblue digital:)! Fick svagt streck på bim-1, är idag på bim +1, Så hoppas att det går hela vägen.

Åh stort stort grattis! :)
  • Starletz
    Zora skrev 2016-08-25 11:40:57 följande:
    Nej, man kan inte utläsa nåt från grafen förrän man passerat BIM (dvs ca Äl +15-18) med någon/några dagar och tempen fortfarande håller sig hög. Jag har ofta hög temp fram till mensen, sedan störtdyker den samma dag mensen kommer eller dagen efter. Ibland störtdyker den inte utan segar sig neråt under tiden mensen pågår. Så tyvärr säger själva grafen ingenting förrän efter BIM
    Min graf ser ut som följande. BIM +1 men negativt gravtest imorse. Får ha is i magen och ta ett nytt test på lördag. Hoppas verkligen det tagit sig denna gång.
  • Starletz

Är det någon mer än jag som har samma temperatur på dagen som basaltemperatur på morgonen? Är det vanligt??

Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles