Tråden för oss som använder NaturalCycles
Någon som vet varför NC inaktiverar temperaturer som lagts in under förra månaden? NC har strukit flera.. :s 
Någon som vet varför NC inaktiverar temperaturer som lagts in under förra månaden? NC har strukit flera.. :s 
Efter all springande på toa en kvart i stupen idag känner jag konstig molande i magen runt äggstockar och nedre magen plus hugg lite då och då, strålar ner i benen också som vid Mens. Urinen är så utspädd så den är nästan genomskinlig mot koncentrerad igår och ändå streck finns där nu på eftermiddag/kväll i samma styrka så det är bara vänta och se nu hur kroppen beter sig....kan fortfarande inte hålla kisset mer än 1 timme. Har inte druckit nåt på 4 timmar nu för att dämpa det här men nej... Känns som min kropp fylls på med vatten från ingenstans:)
Dagens test på nästan genomskinlig urin- tydligen mina hormoner starkare på kvällen för imorse det var nästan osynligt. Regel med morgonurin funkar inte för mig
BIM idag men inget tecken på mens. Och tempen fortsätter vara hög och gå lite uppåt. Hoppas verkligen på att jag plussar denna gång! Ska vänta till lördag.  
Tänkte att jag skulle dela med mig av min graf. Plussade svagt 19/8 och fick det sedan bekräfta med digitalt test (1-2 veckor gravid) 20/8, vilket var på bim -4 :) lycka till alla ni andra!
Tänkte att jag skulle dela med mig av min graf. Plussade svagt 19/8 och fick det sedan bekräfta med digitalt test (1-2 veckor gravid) 20/8, vilket var på bim -4 :) lycka till alla ni andra!
Hej!
Nu är det bekräftat, jag är gravid! Så sjuk känsla första gången, man fattar det inte riktigt. Så jag tänkte att Jag också delar med mig av min gravidgraf. Den ser annorlunda ut än de jag tidigare sett men jag plussade idag på clearblue digital:)! Fick svagt streck på bim-1, är idag på bim +1, Så hoppas att det går hela vägen.
                    Är det någon mer än jag som har samma temperatur på dagen som basaltemperatur på morgonen? Är det vanligt??