• Eloons

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Nojig som jag är, är det totalkört om tempen hamnar under coverline? Hoppas verkligen den går upp imorgon. Vaknade till vid 4.30 och tog tempen då den var 36.19, somnade om och gjorde den typ två timmar senare och då låg den på 36.84...

• Eloons

Tack för svar! Jag tror jag vaknar så himla tidigt för att jag vill tempa haha! Jättejobbigt när man inte kan somna om heller...

• Eloons
    Redoförnytt skrev 2016-05-19 20:10:23 följande:

Det är absolut inte kört!

Jag brukar dock alltid inaktivera de dagar jag vaknat tidigt/sent/sovit dåligt/druckit vin.

Bara tråkigt att se dessa konstiga avstickare.

Om tempen dock är fortsatt låg är det ju risk att äl kommer senare eller har goppat över denna mån.

Håller tummarna!

Lycka till!

Tack för svar! Jag håller tummarna, har molvärk i magen som jag inte känt förut så jag hoppas verkligen att det är något på gång :)
  • Eloons
    Redoförnytt skrev 2016-05-20 11:31:55 följande:

När borde mensen (inte) komma?

Bim :)

Jag har BIM 28 maj, det här är dock första gången på jättelänge jag ska få mens! Slutade med minipiller i slutet av april och innan minipiller gick jag på p-piller. Mailade NC och de är som vanligt otroligt snälla och hjälpsamma som sa till mig att inaktivera tempen för att det är för lågt, antagligen pga sömnen...

Jag vet inte bara vad jag ska göra för att inte vakna flera gånger för att jag är "taggad" för att tempa! Jag försökte bara uppe extra länge igår för att sova längre idag, men inte gick det... Men fortsatt molvärk i nedre delen i magen ger mig väldigt mycket hopp än så länge :)
  • Eloons

Är det någon som vart gravid eller är gravid som haft symptomet att ha molvärk i "tjejmagen"? Har haft det praktiskt taget från äl... Är på äl+6 idag och idag känner jag av det ännu mer!

• Eloons
    Superanonym skrev 2016-05-21 23:02:03 följande:

Jag med, Började känna molvärk en dag efter ÄL och det håller i sig (ÄL+5 idag), samt att jag har fått känsliga vårtor och är olidligt trött. Vågar knappt hoppas. Rädd för att det bara än vanliga menssymptom. Var nämligen ofantligt längesen jag hade vanliga menssymptom utan hormonella preventivmedel. 

Jag brukar alltid få fruktansvärt ont i mina bröst vid mens, men dom känns inte alls nu, bara magen som jag har ont i! Jag vill ju inte heller riktigt hoppas för på mycket men det är så svårt att inte göra det när det är det enda man tänker på praktiskt taget... Vet inte om jag ska testa tidigt, har beställt lite tester. Eller så väntar jag i till nästa helg då det är BIM men jag är otålig haha! Kanske ett test innan, beställde ett som man kan ta lite tidigare :)
  • Eloons

Jag blir knäpp, känns som att jag inte kan tempa för att jag vaknar hela tiden!! Aldrig vart såhär pigg och dålig på sova. Idag när jag gick på toa fick jag massa äl-flytningar, är på äl+8 idag... Och har googlat i vanlig ordning haha. Fortsatt molvärk och igår började brösten göra ont. Hoppas verkligen på ett plus :(

• Eloons

BIM idag och inte gravid enligt digitala testet :( ganska väntat, har förlorat alla förhoppningar tidigare i veckan... Gör ett nytt test om inte mensen dyker upp och sen för vi ett nytt försök!

• Eloons

Nu är det BIM+1/äl+14... Ingen mens i sikte. Hur långt efter kan man plussa?
    Jag vet ju faktiskt inte alls när mensen ska komma eftersom det här är första mensen på väldigt väldigt länge!

Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles