Tråden för oss som använder NaturalCycles

Någon som vill hjälpa mig tyda?
De tre understa är från igår, idag vid 8.15 och nu vid 16... Tänkte ta ett ikväll också. Vad tror ni, är något positivt?

Lite svårt att tyda då det är lite mörkt. Men jag skulle säga att det är åt det positiva hållet i mitten. Dock olika färgskala på olika test. Egentligen ska båda strecken ha samma färg. Samma mörka rosa. Vilket dina inte har.
Men jag tror ändå på ÄL om det översta är det senaste kanske det är ÄL idag eller imorn. Bara att mysa loss!! :D

Jaha!! Ägglossningsvärk!!
Mys på ba! :D
Sätter mina pengar på ÄL idag/imorn isåfall!
Lycka till!

Kan vara så att ägget släpper idag därav en dipp. När du haft tre högre tempar så sätter NC vanligtvis ut din ägglossning
Blir så frustrerad, tempen höjdes med 0.03 grader... Varför kan inte det inte bara funka någongång som jag vill... Jag blir seriöst så trött :(
Förstår din frustration!
Sov du bra och tempade på rätt tid?
Håller tummarna för att den stiger imorn!
Är ju inom 2 dygn från positivt LH test som ÄL brukar ske. Men kan säkert va 3 dagar också. Försök att va lugn å mysa på <3
Idag hittade NC ÄNTLIGEN! min ägglossning! Så är nu på äl+4 :) nu håller vi tummarna!
Håller tummarna för dig jag är på äl + 5 och väntan är så tråkig. Är så spänd för vad tempen ska vara imorgon.