Elinannamaria skrev 2015-04-27 12:39:29 följande:
23e så skulle ju kunna bli ett januaribarn också, nästan så jag hoppas på det, fast födde Egon 11 dagar tidigt så det är väl inte troligt.
Mår lite illa denna gången, gjorde inte det så värst sist. Annars känner jag inte mycket än, eller jo, redan svullen och ser gravid ut hehe. Hur måt du?
Såg att du fortfarande är hemma, kommer du vara det i höst med? Jag är hemma på deltid nu men arbetslös i höst, lär väl inte bli så attraktiv på arbetsmarknaden!
Åh nästan ett julaftons barn då :) ja dom brukar väl säga att barn nr 2 går de fortare för, Izabella kom bf +3 och 22 timmars förlossning.
Känner inte häller speciellt mycket lite molande bara, mådde ju bra med Izabella oxå. Izabella börjar på dagis 19 augusti och sen får vi se vad jag gör om jag går tillbaxs till mitt jobb eller inte,
Blev ju sjukskriven sista 3månader förra grav pga svår migrän, svullen av vätska i fötter,ben,armar och händer och foglossning så får se hur de blir denna gång. Har ju lyckats gå ner 18kg nu oxå så väger ju 18kg mindre än förra grav start, fast denna gång kommer jag verkligen försöka tänka på vad som äts, när de äts mm