BF Januari 2016 :)
MeEmma - vad skönt att det kom in en läkare och andra bm till slut. Fy vilken hemsk bm du fick. Inget roligt alls när det blir så och man inte känner att man har kraften själv att säga ifrån eller be om en annan.
Men skönt att du kan se det positiva med att bebis kom ut till slut.
Mysigt att ligga bredvid sådär. Jag känner att vi nog haft bästa natten sedan födseln här hemma. Inte för att hon sovit särskilt mkt, utan mest för att vi sluppit upp och fixa allt med sonden.
När jag fick andra barnet så var första sonen nästan 2, han älskade att klappa den där lilla bebisen och skulle mata den med en leksaksnappflaska och allt möjligt. Men det kom vissa perioder då han nog tyckte bebisen var rätt jobbig med.
Men det märker jag nu med, dem är 6 och 8 men blir lite avis ibland och vill nog gärna också vara små, så fort Wendela ätit ibland så kommer dem och ska sitta uppe på mig och riktigt klänga. Dem ska gärna sitta så tätt inpå dem kan när hon äter också, gärna hålla en fot eller en hand och klappa i ansiktet. Dock uppskattar inte Wendela riktigt uppvaktningen när hon äter
Ska bebisen komma innan dess får han allt sno sig på... Städerskan har varit här idag, jag har handlat och fyllt både frys och kyl och tvättat och vikt och plockat och vattnat blommor och allt som går att komma på... Panikköpte en ny babysitter på lekmer när jag hade en stund över!