BF Januari 2016 :)
Åh från nästa vecka har vi matkasse igen, det ska bli så skönt. Handling är guld värt att slippa och särskilt med en sån liten som man inte vill ut med!
Gud vad mysigt med babywrapen!! Ser ju jättehärligt ut! Vårt babyskydd står där i hallen med wrapen i och jag längtar hela tiden efter att få se en bebis däri. Gött att det gick bra att lämna de stora, men så jobbigt med närgångna barn... Man förstår ju att de är nyfikna och inte menar illa men fy farao alltså! Jag fasar för att lämna på förskolan med bebis och det är en stor anledning till att jag kommer prova att sjala när vi ska dit för då kan de ju inte komma så nära... Idag var jag glad att jag inte hade bebis på utsidan, -20 här nu och då vete tusan om jag ens hade gått ut med bebis om jag hade ett val!
Ja, att sjala är ju bra, då är den lille skyddad hos dig.
Hoppas du får lite ordning och reda nu då i kontoret. Vi har ett klädförråd här hemma men den är alltid överfull med skit. Jag skulle gjort en walk in closet av den men har liksom lagt ner det projektet för det är för mkt skit där inne att ta hand om, haha!!
Skönt med matkasse, jag har ju testat ngt nytt, jag har precis klarat av en storhandling på maxi samtidigt som jag ammar, maten kommer hemlevererad imorgon
Nej det är ju så, barnen vill ju väl och dem vet ju inte att hon är känsligare än dem själva.
Jag är supernöjd med wrappen, så smidigt att han den. Nu när det är så kallt lägger jag en extra filt över henne när vi lämnar bilen. Men den skyddar bra tycker jag. Ja, tänk när er lille filur får gosas ner i sin fina wrap, myyysigt!