Defeateris skrev 2015-11-29 08:52:27 följande:
Jag har ju inte letar efter det aktivt men jag vågar nästan garantera att det finns filmer på youtube om virkning för vänsterhänta... :D
Gick hem jättetidigt med sonen (vecka 13) och mådde inte ALLS bra av det. Fick sen också en rejäl förlossningsdepression så nu har jag verkligen velat jobba på.. Men kroppen börjar ju säga ifrån nu, värkar, foglossning och en korsrygg som håller på att ta död på mig. Så - fysiskt hade det varit skönt att sluta för ett tag sen men mentalt vill jag hellre fortsätta. Framför allt nu när det är så struligt med försäkringskassan.......
Min semester ska jag ta ut från BF och framåt, på så sätt kan vi vara hemma tillsammans i två månader utan att vare sig bränna för många föräldradagar eller leva allt för fattigt...
usch. jag har ju typ vart hemma från v 13, vill verkligen inte ha en förlossningsdepression uppe på det här. Har vart tillräckligt jobbigt mentalt att inte kunna jobba. Har du några tips?
Tycker att det ska bli supermysigt med jul nu så att det blir lite ljus och glitter i allt det gråa.