BF Januari 2016 :)
Jag har väldigt dålig aptit emmellanåt, känner inte alls för nån mat.
Jag har väldigt dålig aptit emmellanåt, känner inte alls för nån mat.
Haha önskar jag hade det så! Jag är också normalviktig annars, kan pendla ca 10 kg från jättesmal till lite rund, men nu som gravid har jag till och med bättre aptit än annars, inte varit illamående alls. Är sugen på allt som är gott precis som vanligt och även mer hungrig på vanlig mat. Ska börja röra lite mer på mig .
Jag blev också erbjuden att göra klamydiatest när jag var på inskrivning men tackade nej, då jag redan gjort det 2-3 ggr i dansband med andra undersökningar.
Min bm sa att de fått till sig att de aldrig testade klamydia, så nu erbjuder de alla att göra det. Detta är region Skåne.
HAHAHAHA men herregud! Jag ser ju det nu :)
Jag fick ett prov i min hand när man var inne i labbet, men jag tackade nej som sagt. Min bm sa att de MÅSTE erbjuda alla dessa då de har varit dåliga på detta. Konstigt de inte erbjöd dig det.
Nej, precis. Men kan alltid vara bra att kolla sig så vet man säkert att man inte har det. Klamydia syns och märks ju inte :/
Går nu snart in i v.14, jag undrar om nån fler inte har känt livmodern än? Jag har försökt känna men känner ingenting som känns vidare annorlunda när jag trycker på magen. :/
Ja visst börjar magen synas lite. Nu var inte gyn som skulle fastställa gravlängd och bm på kub riktigt överens ang vilken vecka, så jag är antingen 14 eller 15. Men magen börjar helt klart puta nerifrån liksom, särskilt på kvällen:) men nu bryr jag mig inte om ifall det syns längre, har semester och är tillbaks på jobbet efter rul
Har ngn fått tid för rul redan? :)
Jag har nästan inte haft något illamående denna grav, men tappat matlusten har jag börjat göra. Finns nästan ingenting som smakar gott längre.
Det var sent. Här får man lyssna på hjärtljuden på varje besök man har hos BM.
På den MVC jag går på är det standard att få lyssna vid inskrivningen.